Книги

Когато BOPS долита на крилата на разрухата


Здравейте, приятели!
Малко позакъснял, но все пак ънбоксингът на лимитираният BOPS, посветен на „Двор от крила и разруха“, е тук. Няма да ви бавя и ще ви подритна леко от ръба на скалата, за да се гмурнете в света на една от трите лимитирани кутии.

Сет от три чаени свещи, изработени специално за лимитираната кутия от The Candle Kingdom (под секрет, поръчала съм си две свещи от тях и нямам търпение да пристигнат). Всяка една от свещите отговаря на един от основните герои. Рисанд, който ухае на жасмин и мускус, Фейра се рее с аромат на боровинки и мускус, а Тамлин се е сдобил с уханието на пролетен бриз.

Едва ли е нужно да ви обяснявам колко обичам свещи, но тези специално ще си останат опаковани и няма да ги запаля. Просто са ми… Хм… Колекционерски. Точка.

Голямо участие тук имат и страхотническите хора от Kontur Creative, които специално за кутията изработиха дизайн за чанта, книгоразделител и две временни татуировки. Предизвиквам ви да си ги направите. Да ви видя ще се престрашите ли. Защото аз няма. Ще си ги оставя така! Но иначе с новата чанта ще се нося like a boss.

Естествено идва и ред за перлата на тази BOPS корона, а именно книгата. Всички тръпнехме в очакване за този финал. Аз лично още не съм започнала да я чета и все още имам love-hate-mostly hate връзка с тази корица. Като оставим това на страна, мога смело да кажа, че си личи колко сърце и душа Райс е вложила в тази кутия. Всъщност щях да се изненадам, ако не беше така, защото всички, които следят канала на усмихнатото четящо семейство, знаят, че ако искаш да накараш Райс да изпадне в еуфория, трябва да кажеш Сара Дж. Маас. И точно това направи тя с тази кутия. Внесе еуфория в домовете на книжните плъхчета, като мен.

Ще ме извинявате за липсата на татуировките на общата снимка, но понеже снимам два пъти кутията (корицата на книгата наистина убива всичко в мен), та успях да потурча някъде за втората сесия татуировките. *крие се*.

В следващия ънбопсинг (да откраднах името от „Четат ли двама“) ще имаме и един малък специален гост. Но… ще трябва да почакате до сряда, за да разгледаме какво се е скрило и в третата специална кутия на BOPS.

Маркиран

Вашият коментар