Книги

Andy Biersack: They don’t need to understand

Чаках тази книга доста време. И да си призная ми беше странно да чета биографична книга (защото за мен не е мемоар) на човек, който е по-млад от мен.

„They Don’t Need to Understand: Stories of Hope, Fear, Family, Life, and Never Giving in“

Andy Biersack

Страници: 280

Издава: Rare Birds Books

Да четеш биографични книги на хора, чиято кариера следиш с интерес (не използвам думата идоли, защото поне за мен е прекалена в дадения случай), понякога може да е колкото вдъхновяващо, толкова и разочароващо.

Не ме разбирайте погрешно, харесах книгата, хареса ми начина по който Анди е описал пътя си от гимназията до Black Veil Brides и славата.

Не ми допадна тонът на книгата, за себе си усетих едно омаловажаване на групата и сякаш голям процент беше аз, аз, аз и пак аз. Да, книгата е за неговия житесйки път, за неговия успех, но някак си в главите за бандата очаквах да има повече симбиоза, повече разкази, сплотяващи го с членовете на групата, повече множествено число. Това е, което не ми допадна.

Иначе няма как да не се възхитя на постигнаото от него, на това, че е имал начертан план още, когато е бил тийнейджър, знаел е какво иска, не се е отказал от него и се е борил със зъби и нокти, докато го постигне. Хареса ми, че е откровен за глупавото си поведение в даден етап, за злоупотребата с алкохола, за социалната изнервеност, за интровертността. Полезна книга е за всички, които по един или друг начин се сблъскват с това, както и с кофти отношение в заобикалящата ги среда, среда която демотивира, вместо да вади най-доброто от теб (been there, done that)

Ще видим Анди в една откровена и истинска светлина, която поне в моите очи не винаги му правеше услуга, но това по никакъв начин не ме накара да го уважавам по-малко или да спра да слушам музиката му.

Напротив дори разбирам повече от творчеството му, преслушах някои албуми, вникнах по-дълбоко и нещата сякаш бяха по-ясни, по-разбираеми. Но така е с всяка една автобиографична книга. Авторът сам решава колко да покаже от себе си, колко от положителните и колко от отрицателните си страни. Поне за мен Анди показа всичко. Книгата е интересно четиво и не съжалявам, че я добавих в колекцията си.

Вашият коментар