Музика

Godsmack „1000hp“

pck5 Отдавна не съм писала ревю на албум. Не знам до колко и ще ми се получи. Ще се постарая да съм кратка.

На мен лично ми хареса целият албум. Не видях това масово явление с рязка промяна на стиловете и творчеството както при други групи. Този албум си носи типичният саунд за Godsmack. Парчетата са добри и не усещаш кога си стигнал до последната песен. Естествено във всеки албум има парчета които изпъкват като фаворити, като за всеки слушател е строго индивидуално.

Моите лични фаворити от „1000hp“ са: Something Different, I don’t belong и Living in the gray. Като най-силно в съзнанието ми се запечата Something Different с яркото присъствие на челото (поне по мои лични догадки имайки предвид, че Sully работи с Българска челистка в индивидуалният си проект Avalon), което беше съчетано с типичният Godsmack саунд.

Това е един албум, които съдържа уникален звук, омагьосващо настроение и разбира се покоряващият глас на Sully Erna и всичко това подплатено с доста интересни текстове. Препоръчвам го на всички. Това е един от албумите, които заслужават парите ни, не бих прескочила нито една песен от него.

Вашият коментар