Книгоразделителят, бижу за всяка книга

Heart%20Bookmark_largeТази публикация би била интересна за всички любители на книгите, които не само обичат да четат, но и много държат да имат добър книгоразделител. Аз лично имам толкова много, че вече наистина се чудя, кога и за какво ще ги използвам, понеже съм развила слабост към няколко от тях и постоянно си ги редувам.

Ограничителите които са се превърнали в най-голяма слабост за мен са подаръци, всичките имат някакво значение за мен, но не само това ги прави толкова любими. Това което превръща един книгоразделител в истинско бижу за книгата е и удобството му. Аз лично не обичам такива, които падат постоянно или трябва да се ровиш из страниците да ги откриеш (всеки който чете докато пътува в рейса, зне какво имам предвид). И понеже моите книгоразделители не един или два пъти са предизвиквали интерес у четящи другарчета, реших да ви запозная с моите фаворити и поне за някои от тях да ви насоча от къде да си ги закупите.

Ще започна с тези които са във временна ваканция и ще приключа с моят фаворит за момента. Имам навика да редувам 3 книги на хартиен носител и съответно 3 на Киндъла си, за това успявам да си изградя навик да ползвам всички книгоразделители.

Ще ви покажа два книгоразделителя които са поръчани от едно и също място. Първият като подарък за рожденият ми ден, а вторият просто защото както вече се разбра съм пристрастна към тези малки бижута за книги. Тези два книгоразделителя можете да намерите в Бижута TimeStopper  (страницата им във Фейсбук) или TimeStopper (уеб страницата му). И двата сайта ще ви свършат работа, като във Фейсбук страницата им, книгоразделителите можете да намерите в албума с аксесоарите. Удобството при тези книгоразделители е формата им на кукичка, която позволява лесното захващане за книгата без да мачка и наранява страниците.

196856_393304300759561_297541504_n

557507_331529130270412_69894912_n

Следващият книгоразделител, който ще ви покажа съвсем не е с формата на бижу, но ми върши работа дълги години и все още го ползвам за книгите които чета у дома. Няма как да ви насоча за съжаление от къде да се сдобиете с такъв, понеже ми го донесоха от Франция. Направен е от много приятен твърд материал, който не позволява намачкването му, също така не се пързаля между страниците. Малко тип джоб е и може да се сменя картинката. Аз лично не го правя, защото ми напомня за мястото от където са ми го донесли.

297327_10150791493500061_5975919_n

И последният, може би най-любимият ми поне за момента е едно наистина изкусно направено бижу за книги. То е малко късче от природата, листенца от цветето Ралица, затворени в малка стъклена сфера. Истинско съвършенство и седи толкова нежно и великолепно на книги. Подарен ми е от много слънчев и добър човек и прави четенето още по-позитивно. А ако ви хареса може да разгледате и други от този тип в Little Things Jewelry . Там ще ви обърнат внимание и дори биха приели ваши собствени идеи. Като цяло препоръчвам сайта за подаръци за дами също.

10514748_799423923409446_6177078376196649549_n 10525607_10154379279900061_6864714605853671099_n

Дано съм ви помогнала по някакъв начин да се сдобиете с нещо прекрасно и доста удобно за вашите книги. Защото добрият книгоразделител е важен за приятното четене и запазване цялостта на книгата.

6 thoughts on “Книгоразделителят, бижу за всяка книга

    1. Определено и на мен ми е фаворит. Освен всичко останало кукичката му държи най-добре и не изпада от книгата, което се случва с другите. А и е толкова нежен.

  1. Ох, аз пък бях запленена не от бижутата, а от това, което видях на 1-вата снимка едно сърчице, което е от плат https://bloodyrosered.files.wordpress.com/2014/08/heart20bookmark_large.jpg Някак си го намерих за чаровно и прекрасно.

    Хареса ми блога ти, поздрави и вдъхновения Ина.

    1. Да той също е много сладък, но за съжаление снимката просто е взета от гугъл. Мисля, че не е особена философия да се направи с малко картон и плат 🙂

  2. Здравейте 🙂
    Знаете ли какво се случи с Little Things Jewelry? Случайно открих страничката от вашия блог, а тя изглежда не функционира…:(((

Вашият коментар

