Магични приключения с В.Е. Шуаб

С
Спомняте ли си майското издание на BOPS? Онова, от което струеше магия? „Четирите цвята на магията“ на В.Е. Шуаб бе книгата към „Магия през май“ и за мен това е едно от най-силните и вълшебни издания на BOPS. Радвам се, че е магия и че беше през май, защото това е моят месец, а успя ли книгата да ме омагьоса и изкуши с магичните си номера? Това ще разберем само след малко.

„Четирите Цвята на Магията“
Цветовете на магията #1
Автор: В. Е. Шуаб
Страници: 390
Издава: ЕМАС

Аз съм привърженик на историите с магии и на всичко магично и затова много се зарадвах, когато разбрах, че и тази книга ще стигне до родната аудитория. В началото ми тръгна малко странно, в никакъв случай лошо, но когато започвате нова поредица, която следва своя вселена и митология, това е абсолютно нормално.

В книгата ми харесаха много неща – като главните герои и липсата на онзи внезапен романс тип „аз не те познавам, ти не ме познаваш, но вече сме лудо влюбени“, който сякаш струи от всяка популярна поредица в днешно време. Като споменавам главните герои ми се иска да ви разкажа малко за тях (вече виждам как Цвети ликува, защото отдавна се опитва да ме накара да задълбавам върху героите).

Лейла е една от тези героини, които са не само независими и борбени, но и буквално безскрупулни (но не по онзи грозен начин, а по един очарователен такъв). Готова е на всичко, за да успее да оцелее. Ако животът ѝ или този на хора, на които държи (ако има такива), е застрашен, е способна дори и да убива. Тя е един доста енигматичен персонаж с цели и с минало, за което читателят не знае нищо. За нея имам много теории, но понеже са спойлери, ще ги оставя под поста в коментар и всеки прочел книгата може да се включи, за да обсъдим и да видим дали съм само аз с тези теории за Лайла и нейната природа. Тя идва от Сивият Лондон, свят без магия, но дори фактът, че няма такава, не може да я стресне.

Кел, от своя страна, е един от най-симпатичните мъжки герои, които съм срещала в последно време. Той е млад, притежава огромна сила и странната способност да е едновременно разумен и безразсъден. Но това е единственото, което ще кажа, без да ви напълня със спойлери. Един от двамата живи представители на антари, той притежава способност да пътува през световете. Обитател на Червеният Лондон, град пълен с магия, Кел е освен всичко останало и член на кралското семейство.

Сега си представете какви каши могат да забъркат тези двамата – импулсивна и борбена крадла и млад, могъщ магьосник.

Една доста интригуваща книга, която ви пренася от едно приключение в друго. Мрачна, цветна и безцветна и толкова магична. „Четирите цвята на магията“ е от тези книги, които ви карат да се запитате „А има ли нещо магично в мен? Какво има там, отвъд? Има ли приключения?“.  В.Е. Шуаб успешно е създала една магична приказка на балове с маски, блясък и злодеи, от които ви побиват тръпки.

В заключение ще кажа, че ако сте от хората, които обичат магията, приказните светове, силите и независимите герои, мечтателите и пътуването между светове, то тази книга е за вас. Пълна е с магнетизъм и вълшебство. А ако вече сте я чели, елате да обсъдим в коментарите някои важни неща и теории 😀

7 thoughts on “Магични приключения с В.Е. Шуаб

    1. Здравей! Много ми хареса ревюто ти,❤ а книгата е една от любимите ми тази година беше много магична и интересна. За Лайла и на мен ми мина през главата, че може да е антари имаше няколко намека, дано се окаже така би било много интересно наистина.

      1. Здравей, Цвети.
        Радвам се, че съм успяла да уловя духа на книгата и ревюто ти е харесало.
        За Лайла определено… окото, факта, че минава през световете и има скрита магия. Много е любопитно всичко около нея, но и около Кел… Не казаха нищо, дори не намекнаха за миналото му и за това нямам търпение да видя как ще се развият нещата и с него.

    1. О, да! Толкова загадъчно пропусна да спомене каквото и да е за него!!! А и другото което ме чопка е, ако Лайла е антари как е попаднала в Сивият Лондон. Толкова много въпроси!

Вашият коментар

