Bookish съкровища

Здравейте, приятели!
В името на продуктивността реших да дам старт на седмицата с пост от рубриката „Вие Поискахте“, където Калина Минчева даде идеята да направя пост, подобен на този за органайзъра ми, но този път с книжни глезотии… Бижута, книгоразделители, свещи и т.н. Определено е дълга и обширна тема, по която мога много да говоря, а дори съм ви приготвила малко снимки и колажи.

Ще започна с бижутата на книжна тематика. Не ползвам родния пазар за тази цел, освен ако не открия някой прекрасен хендмейд, за който с удоволствие да дам двайсетина и повече лева. Основният ми източник на книжни и сериални закачки е AliExpress (както можете да се досетите). Смятам, че преспокойно мога да изчакам месец и да си набавя нужното за доста разумната цена от $0.80 до към $5 с безплатна доставка. Приготвила съм ви малък колаж с бижута на един от най-скъпите ми фандоми, като снимките са взети от магазините, които ги предлагат, и тъй като имам две от тях, спокойно мога да ви кажа и цените им:

Дискът с руните (най-долу вляво) ми е подарък и е закупен на YA фест в Холандия, но цената му не надминава $1.30. Парабатайската руна, намираща се в дясно от него, си закупих сама за мисля 0.80$ от сайта на Aliexpress – там може да откриете всичко за LOTR, Teen Wolf, Harry Potter… Буквално всичко. На почитателите на „Красавицата и звяра“ пък мога да покажа един роден магазин с уникална изработка на бижута, който предлага същински вълшебства.

DayDream’

Това е, за да не кажете, че само от китайчетата пазарувам и само евтинджоси ви предлагам. Просто наистина търся съотношение качество-цена и когато нещо си заслужава парите, ги давам, а когато вярвам, че е с много по-ниска стойност, го търся до приемливата сума, която съм готова да дам.

Идва ред на книжните балсами за устни!!! За сега най-любимият ми магазин, който освен всичко останало не иска да прецака и без това бедния българин с доставка от 10 долара, е Oriandle. За за пазарувате в него, можете да посетите профила на bookishmood в Instagram, където ще откриете код за отстъпка. Балсамите им са доста мазни, но след това устните ви са меки и гладки. Аз лично имам Рисанд, Ронан, Адам и съм в очакване на Магнус и Алек (йей!). Да не говорим, че когато се получи забавяне на поръчката, ми изпратиха 1 допълнителен + книгоразделител.

Книгоразделители… Естествено при Oriandle можете да намерите такива, както и в Aliexpress (има нелоши там), но ако наистина, наистина имате желание да поглезите и себе си, и книгата си, има само едно място, което ще ви препоръчам. Книгоразделителите им са божествени (без да преувеличавам).  Изключително фина и приятна изработка, доставката до България също е много приемлива.  Затова… Ink and Wonder е вашето място, ако искате нещо качествено и адски красиво.  А за привържениците на чиби разделителите dreamyandco имат страхотна селекция на разумни цени.

Моят книгоразделител от Ink and Wonder

Свещи! За щастие имаме свещи родно производство и не е нужно да дерзаете из Etsy. Лошото обаче е, че лично на мен свещите на прекрасниците от „С аромат на книги“ са с прекалено силни аромати и се борят със сетивата ми. (това си е мое мнение). Имам една свещ на Kool and Co (благодаря ти, Райс), която покрива всичките ми изисквания към свещи – фини, перфектно преплитащи се аромати, но Бога  ми… доставка 20 долара, при положение, че свещта е 7? No freaking way! Иначе има страхотни магазини като Nephilim Treasures  и Bookishburns и т.н.

А пък превъзходни дрехи за книги, можете да откриете у нас и не е нужно да се заравяте в дебрите на Etsy.

Дано да съм ви била полезна с този пост, приятели. Самата аз знам колко е трудно да търсиш книжни глезотии и как попадаш на високи цени или разминаване цена-качество. За времето ми в bookstagram обаче, научих толкова много места и магазинчета из Etsy. Ако пък се чудите как се подвизавам там, то… roseredsbooks ще да съм аз.

Over and out от мен

xoxo

2 thoughts on “Bookish съкровища

Вашият коментар

