#Bookstagram

Здравейте, приятели!
Сами поискахте да направя публикация с любимите ми #bookstagram акаунти, зад които седят наши сънародници. Аз съм bookstagramer от съвсем скоро, но открих с радост, че зад някои много обичани и следвани акаунти стоят българи. Целта ми не е да ви давам уроци как да снимате книгите си, защото самата аз имам да уча много. Искам само да ви споделя за тези хора, които без да спонсорират снимките си в опит да привлекат внимание, са успели да спечелят сърцата на своите последователи. Това са акаунти, които спечелиха и мен с красотата си, а не само с това, че са наши сънародници. Сигурна съм, че за някои от тях знаете, а силно се надявам това да се отнася за всички. И така… моите любими български (макар и някои зад граница) bookstagrammers са…

Pause!

Преди да ви представя моите тотални родни bookstagram любимци ми се ще да ви кажа какво впечатлява мен в снимките на книги и въобще като цяло. Харесвам нежни, изчистени и не прекалено цветни снимки. В смисъл обичам да виждам цветове. Но това, което не обичам, е снимката да бъде като избухнала дъга с книгата, заснета между нея. Впечатляват ме красиви снимки, които успяват да покажат книгата, също така и такива, които с композицията си са успели да извадят част от душата на книгата за окото на потребителя.

Unpause:

Няма да поставям номера или определен ред на bookstagramer-ите, които ще ви представя, защото обичам творчеството на всеки един от тях, а някои обичам и като близки приятели. За това ще ги избирам по реда, в който компютърът ми подава техните снимки.

Компютърът избра да започне с ellshcbooks , или иначе казано Ели. Целият ѝ фийд е красив и нежен и затова, ако по някаква причина (необяснима за мен) все още не сте я последвали, е време да поправите тази грешка.

За този акаунт трябва да бият барабани, фанфари, да се надуят всякакви духови инструменти и … изобщо целият оркестър да свири. Не мисля, че има някой у нас, който да се интересува от чудото наречено bookstagram и да не е попаднал на акаунта на Алекс.  Да не знаете и да не следвате papermoon.garden за мен поне е чисто престъпление. Обожавам акаунта ѝ по ред причини, но има една много важна такава… Това е един от малкото родни акаунти, в които мога да видя снимки на любимата поредица „The Raven Cycle“ и да споделям емоцията от нея.

Следва акаунт, който открих съвсем наскоро, но е просто прекрасен! Зад него стои чаровната Кристина, която живее в Англия и освен че успява да превърне книгите в прекрасна нежна композиция от розова феерия, тя прави и прекрасни книгоразделители. Затова, ако до сега не сте я последвали, мисля, че е време да цъкнете follow за thepinkbibliophile.

Тук пускам някоя балада и наливам чаша вино! (Ако трябва да сме честни ще ми стигне за цяла вечер). Едва ли с Ирина някога сме предполагали, че един ден ще снимаме книги и ще ги качваме в нещо наречено Instagram, но в момента това е факт. Тя от Холандия, аз от България. Последните 10 (че и повече) години, книгите са били голяма част от приятелството и разговорите ни, но на по чаша вино или нещо… Както виждате снимките ѝ са разкошни, изгради стила си и с всяка следваща снимка го надгражда и надскача, за това моля един прекрасен follow и за моята прекрасна bookishmood.

За финал компютърът ми се спря на човек, на когото се възхищавам. Познанството ни започна покрай бюти блоговете ни и разцъфна в приятелство (ти да видиш какви красоти могат да се случат в едно блог пространство). Макар и да се познавахме от скоро и с дете, след което да тича, Мери успя да бъде до мен в откровено най-гадният период в живота ми за, който няма да ви говоря. Но тя винаги е била човек, на когото се възхищавам. Прекрасна мама, страхотен бюти блогър, благодарение на който съм открила много козметика, изключително добър книжен блогър и е просто страхотна, щом опре до композиране на снимки. Затова и не се изненадвам, когато видя, че някой я копира. Майтапът настрана. Макар и bookstagram-ът ѝ да е нов, то всяка една снимка там си заслужава. Фотосите й са стилни и елегантни,  семпли и запомнящи се. Затова моля да отделите от времето си и да видите и последвате mrs.midnightreader .

В заключение ще кажа, че обожавам света на bookstagram – свързва те с толкова много хора у нас и по света. Винаги има с кого да си кажеш нещо и да обсъдиш любима книга, дори и да не е издавана у нас. А след като това е тема, която приехте с ентусиазъм и доверие, след запитването ми във фейсбук реших направо да открия рубрика „Вие поискахте“. В нея ще пиша за нещата, за които вие сте поискали да четете.

Хубав и приятен ден, приятели!

 

4 thoughts on “#Bookstagram

  1. О, не, аз се мислех за инстаграм образована, тъй като прекарвам в него половината от времето си в градския транспорт, а не следвам и ЕДИН букстаграм. Или поне не преди да прочета този пост 😀 Много ти благодаря, че ме открехна за тези красоти!

    1. Няма за какво. Самата аз откакто си направих втори профил за да мога да имам изчистен буукстаграм откривам все повече и повече красоти. Може би някой ден ще направя пост и за чуждестранните ми любимци. 🙂

Вашият коментар

