Нищим морски мистерии през юни

Има 

Има-няма и идва това прекрасно време от месеца, когато куриерите почват да звънят, да пускат смс-и или да ви карат да хвърляте боб, чудейки се забравили ли са ви или не. Вече мирише на море и BOPS идва в идеалния момент, когато всеки търси четиво за плажа и какви ли не други принадлежности. И да… ако не сте получили смс, не хвърляйте боб. Най-вероятно куриерската служба се е отплеснала някъде, затова не е зле да изгреете в офиса им като слънце въпреки опитите им да се скрият и да вземете кутията, която сте очаквали.

Понеже в последно време съм в сравнително добро настроение, въпреки че от любимата ми чаша гледа The Grumpy Cat и се обяснява, днес ще ви оставя да забележите цял един BOPS продукт преди да му дойде реда в unboxing-а по-долу!

Но преди да му дойде реда, скачам на огледалцето. Кой няма нужда от огледало? Дори мъжете на днешно време се оглеждат упорито, зализвайки вежда. Принтът е точно в мистичния, морски дух на кутията и ни пренася в онези митове и легенди за пеещи сирени, които примамват моряците към собствената им гибел. Тъй че – да, това не е Ариел, това е сирена и току що открадна душата ви.  място за демоничен смях

Естествено с помощта на добрата стара лупа не само че душата ви е намерена и в безопасност, но дори и книгата ви ще е прилежно отбелязана. Да ви кажа, аз съвсем любознателно и невинно се замислих дали да не пробвам да видя как ще увеличи слънцето и дали нещо няма да пламне, но реших, че в крайна сметка не съм звездата в „Подпалвачката“, нито съм творение на Стивън Кинг. Затова просто си отбелязах книгата и минах нататък.

Прекрасният сапун на Casyopea – размазах се от удоволствие като го видях. Защо? Това е един страхотен бранд. Обожавам свещите им, лосионите им за тяло и сапуните, изключително много се зарадвах, че са се обединили с BOPS и то особено лятото, когато сапуните и то ароматните такива не са препоръчителни, а направо ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ. Извинете емоционалния ми изблик, но все пак ползвам градския транспорт.

Чантата… Меко казано страхотна. Селекцията, която са направили, ми легна на сърцето още с първото виждане. В интерес на истината не бях обръщала внимание на чантите на Colibri, но сега съм горд притежател на такава. Не само че е удобна за книги, но и за плаж, пикник и за каквито други приятни и слънчеви дейности се сетите.

Книгата!!!! Тук имам много какво да кажа и ще са ми малко удивителните. Като начало, адмирирам създателите на BOPS за смелостта да бъдат различни и да не си поставят рамки, защото съм убедена, че ще има някой и друг мрънкач с отзиви като „ама това не е YA“, „ама защо е поредица“ и т.н. Ама не се оплаквахте от предната книга от поредица, нали? Плюс това спомен нямам някъде да е упоменато, че BOPS е YA кутия. И точно затова обичам BOPS – обичам факта, че не си слагат ограничения, избират разнородни заглавия и предизвикват нас самите да излизаме от зоната си на комфорт от време на време. Точно така, приветствам това заглавие на Colibri и нямам търпение да видя какво се е скрило в тази черна къща.

Като за финал ще кажа, че юнският BOPS не само е наситен с дъх на мистерии, но носи аромат и усещане за море, размечтава и отпуска. Не спорете за отпускането, а помиришете сапуна ПЪК!

Оставям ви да ровите в своите кутии, а аз отивам да напълня торбата с нови книжки или да открия някого, когото да обичам. ♥

Вашият коментар

