Страхове и тайни „Зад затворените врати“

Трилъри… обичам ги под всякаква форма, това са тези книги, които поглъщам на един дъх, тези книги чиито страници отмятам една след друга, попивайки всяка една дума…


„Зад затворените врати“
Б.А. Парис
Брой страници: 272
Издава: ИК Хермес

Държа да отбележа, че двете звезди са само защото съм в добро настроение. Имам си своите очаквания и изисквания към трилърите, без значение дали са психологически, екшън и т.н.  Тази книга е номинирана в категорията на Goodreads за дебютиращ автор на мистерии и трилъри, съответно очаквам мистерии, които да ме накарат да си блъскам главата, както и действие, което да ме държи в напрежение.

Моят проблем с тази творба е повече от един. Целият сюжет беше толкова абсурдно предвидим, а мистерията беше тотално нулева. Силно се съмнявам моята интуиция да е толкова добре развита. Ако беше така, вече щях да съм спечелила поне няколко пъти от тотото, но все още повече от 3 лева не мога да спечеля. Под „предвидими“ имам предвид: Сватбената ситуация, Моли, основният проблем и дори факта, че Мили ще е човекът, който ще изиграе решаваща роля.

Друго, което не ми хареса, е, че нямаше един момент в тази книга, който да ме държи в напрежение. Чела съм книги, които са ме сковавали от страх, които са ме карали да се моля да не попадам на такива хора, но тази ми беше просто скучна… Монотонна… А това не е подходящо за един трилър.

И като добавим, че начинът на писане не изпъква с нищо значимо и специално, мисля че двете ми звезди са си направо щедри.

Не мисля да задълбавам в героите и ситуациите, защото ми стояха неестествено и някак незавършено, особено Естер. Нейният персонаж повдигна толкова много въпроси: Как? Защо? Нямам предвид само на финала, а още от самото начало… Така и не намерих отговорите, така и не успях да усетя напрежение от книгата.

В заключение ще кажа, че на мен книгата може и да не ми е харесала, но това не значи, че и с вас ще е така. На вас може да не ви се стори разпокъсана, може да ви стресне, може да ви сграбчи за гърлото и да не ви пуска.

Кой знае, може пък вие да откриете нещо в книгата на Б. А. Парис, което на мен ми е убягнало, докато се потапях в историята на Грейс. Ако е така, споделете какво в коментар под ревюто!

Вашият коментар

