DVICIO се завръщат с Que Tienes Tu

Миналата година реших, че просто трябва да ви споделя за едни буквално зайчета на музикалната сцена. За мен не е изненада, че не само имаха успех в Испания, Щатите, Южна Америка и Русия, но и бяха поканени от Пласидо Доминго на неговият концерт на стадион Бернабеу. С лека тревога чаках новият им албум без да съм сигурна дали славата няма да ги пързулне, дали няма да им избяга звученето. Е албумът е факт, а аз вече успях да го чуя!

Това, което ме разочарова най-много е, че все още не мога да си го закупя в нито един магазин у нас или поне тези за които аз се сещам. Но… Да оставим разочарованието ми към родното музикално разспространение на заден план.

Също, като дебютният им албум , „Qué Tienes Tú“ е пълен с живот, с емоция. Може да усетите всяка песен, било то лирична или такава, която носи експлозивен енергиен заряд.

За мен този албум прави едно основно нещо: кара те да чувстваш. Дори сънена в рейса си тактувах над голям процент от песните, караха ме да се усмихвам. Албумът включва 12 песени. По принцип, когато опира до албуми винаги махам поне 40% от песните, но от двата албума на тези момчета не съм махнала нито една песен. Запазих всяка една, всяка една емоция или усмивка, която искат да дадат с музиката си. Препоръчвам горещо на всички да опитате как звучат те. Стилът им не е латино, а по-скоро поп-рок, това го казвам за да се презастраховам в случай, че не слушате испаноговоряща музика.

Вашият коментар

