Храната за душата, пристига в кутия на BOPS

Да отново дойде това прекрасно време, когато куриерите на Еконт и SPEEDY, тропат по вратите ви, тормозят ви с смс-и, само за да ви доставят BOPS. Темата този месец е „Храна за душата“, а аз като едно добро теле очаквах вкуснотии. Дали намерих такива? Хммм… Елате на тъмната страна, пък дали имаме бисквити тепърва ще разберете…

Не знам за Вас, но на мен това ми е любимата снимка!!! Не прави нищо друго освен да дразни. Ако бях на ваше място щях да мятам пуканки по монитора и да настоявам да продължавам нататък. Не, че не обичаме писмата на Алекс и Райс… Просто ги оставяме за финал, за да не развалим изненадата.

Престилката е прекрасна, надписа е адски оригинален, но… Аз съм горд книжен плъх и все още не съм израстнала в категория кухненски лъв. Успешно опустошавам лъвските творения, но до там… За сметка на това обаче, истинският кухненски лъв у дома остана адски зарадван от този артикул.  Аз също, това означава мотивация за повече вкуснотии за телето в мен.

 Избрах да е обща снимката по ред причини. Мисля, че книгата в комбинцията с ароматния чай и бисквитката са една прекрасна гледка, защото в много случаи за мен уютът е точно това. Да се свия на една голяма топка (просто хич не съм от малките размери), омотана в любимото ми не-червено одеало (всъщност е лилаво) и до мен да има чинийка с бисквитки и да усещам аромата на чай, докато някоя прекрасна книга ме поглъща с приключенията си.

Или иначе казано кутията наистина е храна за душата. Само не знам, защо „Четат ли двама“ ми причиняват това… Как се очаква да изям това съкровище а? В смисъл погледнете я колко прекрасна е тази бисквита с BOPS надпис и ми говори… „Изяж ме… “ и в момента в който протегна ръка, сякаш казва „Виж ме колко съм красива, наистина ли ще ме изядеш?“. Явно тази комбинация между BOPS и „100 грама сладки“ ще поставят телето в мен пред изпитание. А Relax чаят, който са избрали ще отпусне сетивата ни с аромата на билки и хич няма да имам скруполи да го запаря и изцедя. За съжаление не успях да отворя сайтът на DSbox.bg за да видя какво още предлагат, но селекцията на „Четат ли двама“ е прекрасна и ухае наистина много успокояващо.

Вие получихте ли вашият BOPS? А изядохте ли си бисквитката или и вие като мен имате колебания? ♥

Вашият коментар

