TAG: Всичко друго, освен книгите

Благодаря на усмивките от „Четат ли двама“ за тага. Аз от своя страна ще тагна две личности в книжното пространство, които са интересни с мненията си и различните си от main stream постовете, че си е абсолютно удоволствие да ги чета. А това са Ася и Мери. Сега… няма да ви губя времето и направо започвам тага!

И така… Започваме…

1. Кой е анимационният филм, който много харесвате?

Ммм. Тук едва ли ще изненадам някой, като кажа… „Красавицата и Звяра“. Любима ми е по ред причини. Бел е единствената им героиня, която чете и никога не е искала да бъде принцеса. Или иначе казано Бел е единствената им умна героиня.

 photo disaster.gif

2. Коя е любимата ви песен в момента?

О те са три. Просто така се случва. До скоро беше едно диво поп-рок парче, а сега със стоплянето на времето от тежкия саунд лекинко преминаваме към латино ритмите…

  1. Luis Fonsi ft. Daddy Yankee – Despacito
  2. Enrique Iglesias ft. Zion y Lenox y Descemer bueno – Subeme la radio
  3. Dvicio – Que tienes tu (тази е толкова нова, че чак и е втори ден в ефир)

 photo disaster.gif

3. Какво друго можеш да правиш с часове, освен да четеш?

Да гледам MotoGP. Да!!! Моторите… голяма страст са ми. Да гледаш как тези пилоти, успяват да овладеят тежък звяр, какъвто е един мотор и се движи с 300 км/ч. Което ми напомня… тази неделя не ме търсете! Сезонът започва!

 photo disaster.gif

4. Какво обичате да правите, за което хората, които ви следват и четат не знаят, че обичате да го правите?

Да танцувам. Последно време ми се случва доста рядко, но кубинска салса, кизомба, бачата… Ами обичам ги тези танци и това е!

5. Кое е любимото ви нещо, за което обичате да учите или научавате нови неща?

Две са. Танци и козметика. Като човек, който има и бюти блог ми се ще да съм информирана какво се случва в козметичният свят. А за танците, когато излезе песен, която ми се набива в съзнанието просто трябва да потърся хореографии за нея.

6. Какво необичайно нещо можеш да правиш?

Ех… да пиша. Което въсщност не е необичайно, но от време на време ми се случва да успея да вържа някакъв приличен текст, който да въздейства по някакъв начин. Не е често явление, но се случва.

7. Назови нещо, което си направил през изминалата година.

Видях Адам Ламбърт, Съли Ърна и се изправих срещу най-големият си страх.

8. Кой е последният ви личен проект?

Личните ми проекти са двата ми блога. Като бебчета са. Обгрижвам ги до колкото мога, макар понякога да ги неглижирам за някакъв етап от време.

9. Назовете нещо за което често си мислите, докато гледате през прозореца.

Ами през прозореца гледам, като пътувам с рейса. Или си представям нещо танцувално, или чета или спя. Общо взето… Като гледам през прозореца си правя мисловни филмчета.

10. Назовете нещо, което ви е любимо, но го назовете подробно.

След като съм се изкъпала, направила маски, лакирала, накифлила и т.н. много обичам да си запаля силно ароматна свещ, да загася почти всички лампи, като близо до леглото да е най-светло и да си почета на спокойствие.

11. Кажете първото нещо, което си мислите в момента.

Ароматни свещи.

 

 

3 thoughts on “TAG: Всичко друго, освен книгите

Вашият коментар

