BOPS „Писма във времето“

Току има няма и дойде време за някое BOPS постче. Сякаш беше вчера, когато пуснах един. Сега майтапът на страна, защото BOPS е винаги пълен с любов към книгите и читателя, а мога и да ви гарантирам, че точно този BOPS (както и лимитираният) бе направен с толкова много смях и усмивки! А сега нека отворим това писмо пристигнало в точното време, до точните хора… ♥

Естествено знаете, че в старанието ми да снимам сама нещата си, неизбежно имам някакъв passion killer кадър, който да спре устрема на хората за разкриване на бопсовите съкровища… Та да! Имате го и него…

Точно така… вижте хартията, вижте я!!! Не се мусете! Котките ми я обожават за това се предайте на изкушението и я обикнете и вие. Добре де… хубаво…

Започвам с първите артикули. Естествено, като едно разпиляно същество, докато се обърна да си подредя нещата и някъде потурчих картата, така че ще ме извините, ако не знам кой артикул от къде идва.

Прекрасен тефтер. Вариациите които могат да се паднат са няколко. На мен тази лично ми е фаворит. Пълна е с уют, романтика и очаквам всеки момент от някъде да ми замирише на брускети и ароматно вино.Листата са от плътна и тъмна хартия, създаваща усещане за нещо носещо история.

После имаме едно малко амулетче да го наречем с формата на пощенски плик. Прекрасническо е. Аз лично смятам да му добавя халкичка, две и да си го закача на ключодържателя. Чувствайте се свободни да последвате идеята ми. Тогава по ключодържателите ще се познаем!

Следва нещо прекрасно и аз бих казала романтично. В днешно време хората изпращат имейли, съобщения, пишат си във Вайбър, Фейсбук и т.н., но писането на писма? Останало е в едно по-различно време. Това е едно прекрасно побутване по рамото от Райс и Алекс да седнем и да на пишем писмо на някого с усмивка. А представете си усмивката на човека, когато получи писмо и то върху лист с мотив от някое приказно приключение.

Силно се надявам, че сте разбрали, че ножът за отваряне на писма не е част от кутията, нито пък кифленската химикалка тип „Професия блондинка“. Не… не… не. Не съм руса, дори Alicia Keys започва да пее „This girl is on fireeeee“, когато ме види да се задавам зад ъгъла.

Този път жокерите бяха адски силни и много от Вас успяха да познаят книгата за март месец. Точно така за първата си колаборация с издателство ЕГМОНТ, Райс и Алекс избраха „Пасажер“ на Александра Бракен.

В една съдбовна нощ виртуозната цигуларка Ета Спенсър губи всичко, което познава и обича. Попаднала в непознат свят, благодарение на странник с опасни намерения, младото момиче е сигурно в едно-единствено нещо – озовала се е не просто на километри, но и на години далеч от къщи. И е наследила нещо, за което не е подозирала, че съществува. Досега.

Не знам за Вас, но аз лично харесах адски много този BOPS. Смятам да оползотворя всяко нещо скрито в тази кутия за книжни съкровища.

2 thoughts on “BOPS „Писма във времето“

  1. Всичко изглежда много симпатично и романтично :). Книгата ми се струва интересна или поне по моята част. Ще чакам коментари с интерес.

Вашият коментар

