BOPS Limited Edition

Точно така, време за нов BOPS, един ден по-рано ще ви говоря за него, защото това е първото лимитирано издание и книгата се знае. В най-първата кутия Райс и Алекс от „Четат ли двама“, решиха да ни представят български автор, а именно „Вестители“, книга първа от поредицата „Проклятието на Воронина“ на Цветелина Владимирова.

Малко по-късно отново сме тук за да говорим за „Проклятието на Воронина“. Поводът е излизането на втората книга на Цвети „Пазители“.  Сега съм ви приготвила кратко пътешествие в лимитираната кутия, която „Четат ли двама“ са селектирали много внимателно и с много любов.

Отново ни посреща една от добре обмислените и формулирани карти на Райс и Алекс… Не знам за Вас, но аз винаги оставям картата настрани и се сещам за нея едва на финала. Моите нетърпеливи лапички естествено започват люта борба с хартията, която пък на свой ред привлича два броя космати хищници, които искат да впият зъби и нокти в шумкащото нещо. Добре… Извинете, че ви бавя, но някак си лилавото ме избива на драматизъм.

Първите артикули, които изплуват пред погледа ми са два плаката. Съответно на първата и втората книга, а освен тях има две силиконови гривни светло синя и тъмно синя, съответно „Вестител“ и „Пазител“. Няма да ви казвам какво и защо избрах, защото това означава да ви напълня със спойлери за книгата, нещо което не успях да направя с ревюто си, колкото и да ме сърбяха пръстите!

Следва OR карта с кодове „Изживей книгата“. Естествено аз съм зла и съм блърнала кодовете, защото… Ами защо пък? Това е направено като реверанс към всички нетърпеливи човечета, които искат не просто книгата, а и всичко което може да е свързано с нея. Нещо като пазител на BOPS secret society се почуствах!!! Естествено сигурна съм, че някой друг ще покаже кодовете, но няма да съм аз. Защото съм зла! Пък!

Следва и бисерът на кутията естествено… Книгата… Новата глава от приключенията на Ксения, а за всички изпуснали първата кутия има и диск с първата книга на Цвети. Също така имате страхотен разделител… Ламиниран, лилав, а да… леко надраскан… така де… Госпожица Владимирова пак се е подписвала някъде… А дали не се е подписала и на друго място някъде в кутията? Аз лично знам, че всеки притежател на лимитираното издание на BOPS има не само надраскан разделител, но и книга.  Добре де… нищо не е надраскано знам. Имате си автографи. И аз си имам! ПЪК!

Общо взето това е една страхотна лимитирана кутия. Радвам се, че Райс и Алекс застанаха зад тази поредица и едва ли не ме удариха с книгата по главата, че да я прочета и аз. Макар със забележки към първата, втората направо ме погълна. Ако ви е любопитно какво мисля за книгите погледнете:

  1. Вестители
  2. Пазители

Благодаря, че изтърпяхте до край моето абсурдно поведение днес.  А колкото до регулярната кутия, изчакайте до утре вечер. Все пак е редно всички да получат кутиите си.

Хубава и усмихната вечер приятели!

Вашият коментар

