Един „Мастилен рицар“ пристигнал с BOPS

001

Да, да, да… точно така днес направо бълвам постове. Най-вероятно ще ви писне от тях, но… Не е моя вината, че BOPS са два, а аз съм всеядно и ме изкушават и книги за момиченца и за момченца (да разлигавих се, съжалявам). За съжаление снимката не е толкова бляскава, но ще ме извините аксесоари за младежи нямам. Само спортни биографии, които някак си… няма да се впишат.  Леко не дочувам какво казвате след хвърлянето на пуканките по мен…. А да… искате да видите какво има вътре…

Чуствам се ужасно прецакана, че съм пропуснала да снимам синята хартия. Щеше да е един ужасен tease, но… старост нерадост.

004

И за господата има красива и много жизнена картичка от http://www.igreet.com . И сега, като в поста за дамската кутия намерението ми да ви кажа какво се крие вътре е точно нулева. Защото то трябва да се види, обърнете я… А така, а сега изпълнете инструкциите… Good boys! Enjoy!

003

Цитатът, който се е скрил уютно опакован в синя хартия е от The One And Only Дж.Р.Р.Толкин и „Хобит“. Естествено рамката е в черно и би отивала на всяка мъжка стая, офис и т.н. Дори и да сте от мъжете които обичат шарено пак ще се впише, ако не има боички, стикери и т.н.

002

И за вас мили мъже има рецепта и изобщо не ѝ се мръщете, защото все пак най-добрите кулинари и главни готвачи са мъже (напомнете ми отново, защо тогава жената готви вкъщи?). Сигурна съм, че с този сиропиран лимонен сладкиш от Trouble Bakers, не само ще съсипете диетата на една жена, но ще отмъкнете и сърцето ѝ, защото каквото и да ви казваме, колкото и да смятаме калориите с калкулатор НИЕ ОБИЧАМЕ СЛАДКО! Ще се изненадате колко сговорчива и любвеобилна може да е една жена, ако някой може да я отмени поне в готвенето. (Лъжа ви, но вие се правете, че ми вярвате).

Усещам аз нервни трепети. Едни такива като „Хайде стига вече ни разяснява женска логика в 100 тома, а давай към книгата.“ Е извинете ме господа, но днес като се събудих все още бях жена и да, женската логика е 100 тома. 😀

005

Да, да, да!!! Книга за вируси, вируси които карат хората да изглеждат красиви преди да умрат. Точно така, това е новата книга на Издателство ИБИС „Пожарникаря“. Обожавам такъв тип книги и за това много се радвам, че читателската ми душа поиска и двете кутии. Както винаги съм твърдяла жанровото разнообразие е нещо прекрасно. Дали книгата е толкова добра, колкото анотацията? Предполагам, че в някакъв етап ще разберем.

Вие поръчахте ли си кутия този месец?

Вашият коментар

