The Secret Life A Book Blogger TAG

behindthemask
Credit: Google Images

Здравейте приятели,
ето ме и мен с още един TAG естествено. Малко се замотах с ревюта последно време, но нямам много време за четене в даденият момент. Този таг ми го посочи Теми, за което ѝ благодаря и се надявам скоро да видя и нейните отговори. Оставям го отворен за всеки, който има желание да се „гмурне в дълбокото“.

1. От колко време си блогър?

Това е интересен въпрос… От прекалено дълго… 6 години може би? Или повече. В начлото пишех за всичко, единият ми блог погина с един хостинг, загубвайки ценни постове. С течение на времето реших да пиша за строго определени неща и така се озовах с блог за книги, музика филми и един отделен само за козметика.

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?

Казва ли ти някой? Пък смееш ли да питаш? През годините се е случвало да не пиша по много време, да загубя вдъхновение и т.н. Всичко според мен опира до това как ще се стече живота.

3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?

Аз го приемам така… В блогът си изразявам моите мисли и усещания, които е оставила в мен някоя книга, от време на време се случва да направя същото за филм или музика, а в другият си блог за козметика. Идеята е, че искам да опиша какво АЗ мисля, как аз съм видяла нещата и евентуално да коментирам дадена тема и с други хора. Но най-хубавото е, когато някой прочете книга заради мое ревю и остане наистина доволен. Усещането е, че с искреността си не си подвел никой, а точно обратното имаш още някой с който да обсъдиш какво ти е интересно.

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?

Най-лошото е по-скоро генерално. Истината е, че от книжният ми блог ми се щеше да видя да текат повече коментари. В смисъл тук говорим за книги, произведения от стотици страници и със сигурност може да се заформи една прилична дискусия за всяка книга. Понеже ревютата ми са spoiler free, нищо не пречи детайли да се развиват в коментарите. Но изглежда коментирането е по-присъщо за света на красотата, защото четейки и други книжни блогове виждам, че определено липсата на коментари е нещо масово.

5. Колко дълго ти отнема, за да намериш снимки, които ти харесват?

Ако трябва да съм честна МРАЗЯ да използвам чужди снимки за РЕВЮТАТА си. Случвало ми се е в началото, но вече слагам снимки, които аз съм направила. Ревюто си е мое, снимката си е моя дори и някои да са адски калпави.

6. Кой е твоят book crush?

Oh well… не знам как да отговоря на този въпрос. Прекалено много са. Ако намерите човек който да даде само 1 герой за отговор ще му сваля шапка.

7. Кой автор би желал да бъде в блога ти? (като интервю, например)

The one and only… THE KING. (Да видим сега, кой не знае кой е той)

8. Какво носиш докато си пишеш поста?

В случая ще дам много не на място отговор, но какъвто въпроса, такъв и отговора: THE FUCK?!

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?

Сериозно ли? Не правя ритуал за викане на дъжд… Имам муза, сядам и пиша. Това е. Поста остава на драфт, ако не съм имала светлина за подходящите снимки, а ако е таг, ползвам снимки на гугъл.

10. Какво мислиш за book blogger-ската общност?

Като цяло ме радва колко много млади хора четат книги, радвам се, че изразяват и мнението си в блоговете и ми прваи впечатление, че са все усмихнати млади хора. Ще ми се обаче и малко по-възрастни представители да се появяват специално в тази сфера, защото съм на мнение, че има много прекрасни книги извън YA жанра за които може да се говори и пише.

11. Какво мислиш, че човек трябва да прави, за да има успешен блог?

Не мисля, че има правилна формула за това. При мен поне водещо е едно нещо… Да бъда себе си. Да си казвам какво не ми харесва, да споделям и това което ми харесва. Като това означава и снимките, защото понякога (макар и рядко) успявам да уловя в снимка доста от една книга.

9 thoughts on “The Secret Life A Book Blogger TAG

  1. Стигнах до конкретния „КРАЛ“ и направо прескочих на коментарите. Не можах да се сдържа. Може да е от трите чаши с кафе и не че няма да се върна да дочета, но все пак… От сърце и душа ти пожелавам някой ден, близък или далечен, да получиш тази сладка награда. И внимавай интервюто да не се превърне в някоя психаро-терапия и повод за следваща книга на автора. Не че би било лошо да си муза, но предвид творчеството му… абе лошо си е. 😀

    1. Както обичат да казват младите тези дни, а ние още не сме стигнали във времето, когато трайно да се причислим към старото и отмиращо поколение интернет творци… „Този пост ме кара да пиша!“

  2. С интерес ти прочетох отговорите, Рали, и осъзнах колко дълго се познаваме щом не останах изненадана от тях. Много се радвам, че пишеш блога, особено заради винаги точните ти препоръки (ти си ми corner stone в това отношение!)
    Това за Краля ти го пожелавам и аз, нещата при теб имат навика да се случват рано или късно, и съм почти убедена, че един ден ще го четем това интервю от теб.

Вашият коментар

