Day & Night Book Tag

Candle

Пак съм аз, отново с TAG. Васко ме тагна толкова отдавна, но някак все не можех да вляза в ритъм за това. Ти да видиш изненада.  Но си налегнах старите кокали, сложих го за задачка в органайзъра и ето ме на седя и правя тагче и се любувам на прекрасното си произведение (снимката! Моя си е :D). Както виждате, явно и се лигавя. Няма да ви губя повече времето… Оставям тагът отворен, защото мина доста време и не знам кой го е правил.

D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?

Различно. Дали ще съм на работа на следващият ден, дали книгата ми е до толкова интересна, че да си позволя да спя само 3 часа. Общо взето няма значение. Когато една книга ми е интересна я чета без значение ден ли е или нощ.

A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?

Много са. Ще има да ги изреждам до второ пришествие. Истината е, че мемоарните и биографични книги учат на много, но също така и другите жанрове. Класиките, ужасите за това никога не си слагам рамки в това да чета еднотипна литература.

Y: Young Adult – да или не?

Да, но не постоянно.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?

Смятам, че всеки един герой има някъде своят прототип. Дали ще е едва доловимо нещо от някой близък до автора или не, но го има. За това мисля, че всеки герой има по зрънце истина.

N: Даваш ли книгите си на заем?

Някои да, някои не. Имам книги с автограф и то не на родни автори. Е тези книги не бих ги дала за нищо на света, имам книги на английски, които обичам толкова много, че също не бих дала да излязат от нас, но в общи линии останалите споделям.

D: Миришеш ли книгите си?

Не. В смисъл не ме разбирайте погрешно. Обичам ароматът на нови книги, но само когато стигне до ноздрите ми абсолютно естествено докато разтварям книгата и се готвя да се потопя в приключенията които предлага, но в никакъв случай не си вра носа в книгата за да поемам дълбоко дъх.

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?

Макар и да не го удобрявам, смятам, че всеки човек има право на свой личен избор.

I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не. Ти от кой тип си?

О да искам да изглеждат добре, но все пак съм човек, който носи книгите си с него. В чантата понякога може да се нарани тялото на една книга, но се старая да ги пазя.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?

Вярно, вярно!

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?

Да един път тръгнах да поливам без да видя, че няма чинийка и стана една… Добре, че само една книга имаше наоколо.

T: Предпочиташ ли да четеш на тишина?

Не. Нищо не обичам да правя на тишина. Обичам музика, обичам някакъв страничен шум, просто се потапям в хаоса. Така и успявам да се тренирам в селективно слушане.

2 thoughts on “Day & Night Book Tag

Вашият коментар

