Winter Is Coming TAG

Google Images

За много години приятели!!! Нека 2017 ви донесе много здраве и късмет, а ние ще я започнем с много готин таг!!! Благодаря на усмивките от „Четат ли двама“, че ме направиха част от него (а да и да не забравям видяхте ли новините за BOPS?), а аз на свой ред ще тагна Мери, Мари и Ася! Силно се надявам 1ви януари да ви е лек, без главоболия и да можете да четете и да се забавлявате, а ако все пак ви мъчи лек махмурлук, аз ще съм много тиха! Обещавам.


1. Сняг: Книга, която си започнал, много ти е харесала в началото, но от средата нататък не.

За книга точно не се сещам, но се сещам за поредица. Паднали на Лорън Кейт. Първите две книги ми бяха доста интересни, но след третата дори не посегнах към следващата.

2. Снежинка: Книга, която изпъква и се различава от всички останали, нещо което до сега не сте виждали.

ravenking

Тази книга е комбинация от много неща. Като начало поредицата е в доста по-различен от познатият стил на авторката, има неочаквани обрати на финала и не знам дали някога съм виждала по-красива корица.

3. Снежен човек: Книга, която може да се чете от цялото семейство

Plashiloto

Матю Райли наред с Рик Риърдън и Касандра Клеър са най-обичаните автори у дома. Буквално влезели книга написана от тях се започва едно дебнене, кой ще я хване пръв. Естествено загубилият като една досадна муха после кръжи около четящият с върпоса: „Много ли още имаш?“ 😀

4. Коледа: Книга, която те е накарала да се почувстваш топъл и обичан.

С риск да повторя Райс ама… Дюи!!!

Да се гушнем с Дюи. Аз също се грижа за моите хора.
Да се гушнем с Дюи. Аз също се грижа за моите хора.

5. Дядо Коледа: Книга, която искаш за Коледа

Амиии исках две и едната си я самоподарих, а другата ми я подариха. „Детски приказки“ на Братя Грим и двата тома на „Капанът на времето“ на Диана Габалдон.

6. Лавина: Книга, която ви е белязала емоционално по един или друг начин

„Стършел“ на Етел Лилиан Войнич. Няма да ми омръзне да повтарям тази книга.

7. Пързаляне с шейна: Любима книга от детството

„Черният корсар“ на Емилио Салгари. Обожавах книгите му, когато бях малка и все още ги обичам.

8. Измръзване: Книга, която е била разочароваща

Доста се разочаровах от „Домът за чудати деца на Мис Перигрин“. Очаквах много от тази книга, но… някак си не успя да ме грабне.

9. Еленче: Книга, която има силна емоционална стойност за вас

„P.S. I Love You“ на Сесилия Ахрън. Както съм казвала много обичам тази книга, тя учи на това как да се справяме със загубата на любими хора, крие поуки и може да те накара да плачеш и да се смееш едновременно.

Вашият коментар

