Българско кино в неделя с „XI A“

iixnw791jf8jzp_scale1000x1000

Явно първото ми ревю за годината няма да е книжно. От доста време исках да гледам филма и най-накрая BTV го пуснаха!!! Истината е, че все още съм разкъсана между скептицизъм и оптимизъм за родното кино. Прехваленият „Мисия Лондон“ ме разочарова, а „Живи легенди“ точно обратното. За това като видях български филм и то за танци вече беше задължително да се гледа, още повече, че обожавам Яна Маринова и винаги съм харесвала Ники Сотиров.

3star

В края на филма аха и да му дам още една звезда, но… Ако трябва да определя филма само с една дума, то е… симпатичен. Аз съм човек, който обожава танците и очаквах да има доста от тях в него, уви трейлърите доста често лъжат. Хареса ми идеята, но вместо да бъде развита по собствен и индивидуален начин, беше тотален копи пейст на някогашният „Опасен ум“.

Започна скучно и монотонно, а когато започна да става доста интересен вече беше минала голяма част от него. Хареса ми, че се опитват да засегнат идеята за това, че и учителите трябва да намират път към децата, но някой определено е претупал нещата при написването й.

От актьорски състав, както казах по-горе останах за пореден път впечатлена от Яна Маринова и Ники Сотиров, щеше ми се обаче филмът да беше с по-голям потенциал, по-силна индивидуалност и някакъв приличен край, освен ако някой не планува да направи XII A, но тогава ми се ще сценаристите да прекарат доста повече време в мислене, а не да си пуснат „Опасен ум“ и „Step Up“ един след друг и да направят сбит преразказ на двата и да сменят морският пехотинец с шампион по танци.

И все пак, ако има още една част със сигурност ще я изгледам, защото ми хареса как обрисуваха ситуацията с днешната младеж и може би идеята за учителски подход, но на мен ми се стори доста оптимистично.

2 thoughts on “Българско кино в неделя с „XI A“

  1. Прочетох ревюто ти с интерес. Добре си обобщила филма ☺ Във връзка с това, потвърдено е че ще има „12 А“ още тази година, най – вероятно лятото .

Вашият коментар

