Коледен Книжен Таг

20141223_215033

Бях предвидила този таг за 26-ти, но със случващото се по белият свят, някак си и коледният ми дух излетя през прозореца. Мислех да тагвам хора, бях си набелязала и кои, но ще го оставя отворен. Благодаря на Веско за това, че ме тагна.

1. Коледни играчки: Кои книги изглеждат страхотно на рафта ти?

Всичките!!! Всяка една книга, която съм си купила с любов и желание. Като скъпоценни камъни седят на рафта.

2. Гирлянд: Заглавие на книга, което свързваш със зимата?

Емиии „Игра на тронове“. Познайте защо 😀

3. Коледни лампички: Кои са книгите, които се открояват от останалите в библиотеката ти?

Библиотеката ми е пълен хаос от жанрове, за това почти всяка книга изпъква, но предполагам, че за външен човек най-фрапираща ще се стори биографията на Валентино Роси. Така де… аз чета ужасно много, имам дори бюти блог, но на доста видно място седи и се мъдри биото на един от най-великите мотористи в този спорт. До нея седят кротко подписаните мемоари на Sully Erna и автографираните книги на Маги Стийвотър, а след като си прочета и Lyrebird, книгата с автограф на Сесиля Ахрън ще се нареди до тях.

4. Книжна елха: Колко книги се надяваш да видиш под елхата?

Получих си тези които исках! ♥ Тединко благодаря отново ♥

5. Коледно чудо: Книга, за която не знаеш почти нищо, но искаш да прочетеш?

Много са!!!! И продължавам да се запасявам с още!!! Започнах да строя Айфелова кула номер 2!

6. Дядо Коледа: Издай една книга, която смяташ да подариш!

Ами тоооо Коледа мина 😀

7. Лед: Книга, която ще отложиш за следващата година.

Да прочетем пак отговор номер 5 😀

8. Снежен човек: Книга, която ти е оставила страхотни спомени и си чел покрай Коледа?

Ъх… по Коледа не чета, толкова добре съм похапнала, че не мога да помръдна. Сериозно… Дори страници не мога да прелиствам!

9. Зимна вечер: Книга със сюжет, който ти навява топли чувства, както Коледа?

Дюи! ♥

10. Коледен венец: Kнига, която задължително ще прочетеш за Коледа.

Никога не приемам четенето като задача. Чета каквото ми се чете в даденият момент. Когато се опитам да си задължа някоя книга, обикновено не ми се получава.

Вашият коментар

