Winter Wonderland Book Tag

winter-pond

Едно такова предколедно време. Пухчетата са свити до мен и мъркат, лампичките на елхата светят, а в кухнята се готвят гозбите за Бъдни вечер. Това са най-уютните дни в годината и за това реших днес да е един от дните в които да почна със зимните тагове. За този таг ме тагна Ирина от Asylum of the mind. А аз ще го прехвърля на Теми, Nerdy Elephant и Памела.

1. Топла и сладка книга, която стопля сърцето ви

Дюи!!! Сърцераздирателна, топла и изпълнена с много любов книга.

2. Любима книга с бяла корица

Тук съм един огромен пас. Просто в момента не ми изкача нито една такава в главата и макар Lyrebird, която да чета в момента да е с бяла корица, все още съм много в началото и не мога да я нарека любима.

3. Седите в приятен, уютен, удобен диван, пиете горещ шоколад, но коя чудовищна книга четете?

Че какво по-приятно да извадя от to-read листата „Детски приказки на Братя Грим“. Малко кърваво, малко приказно, едно такова Коледно

4. Започнало е да вали сняг и сте решили да се биете със снежни топки! Кой литературен герой бихте искали да се включи в снежната битка с вас?

Хм… Леголас. С неговият точен мерник, скоро няма да остане противник и ще мога по бързата процедура да се прибера на топло.

5. За жалост, огънят в камината започва да угасва. Последните глави от коя книга бихте използвали, за да разпалите огъня?

Само последните глави ли? Защото „Здрач“ и „50 нюанса сиво“ ще държат огъня доста дълго време, ако ги метна целите.

6. Коя книга е толкова близко до сърцето ви, че бихте я подарили на всички, които искате да запалите по четенето?

„Стършел“ или „P.S. I Love You“ това са двете ми любими книги и бих ги подарила на всеки.

Вашият коментар

