Да уловиш духът на Коледа с BOPS

01

В книжно отношение годината бе прекрасна. Излязоха уникални заглавия и започна един страхотен проект за който се иска много упоритост, страст и любов към книгите и четящите.  Точно така говоря за BOPS, вълнувам се от самото начало на проекта, защото винаги съм мечтала за нещо такова и няколко месеца по-късно вече имаме и кутия със заглавие „На лов за Коледа“, която е най-прекрасната кутия попадала в ръцете ми. Пълна с топлина, усмивки и коледни закачки. За това ще ми простите, ако този път съм по-многословна към снимките. ♥

Въвеждащото писъмце е като една приказна зимна феерия с цветовете си и малките снежинки хвърчащи около него. Естествено моментално отиде настрани за да не си развалям изненадите!

02

 Когато развиеш хартията, която е в прекрасен сребрист цвят (проблеми със светлината при снимане, за това не може да видите колко е прекрасен), попадаш на един зашеметяващ Коледен парад. Сякаш самият Дядо Коледа е поизсипал чувалът си вътре.

03

И макар да можете да различите кои са книгите в кутията останете до края да видим всички неща.

04

Започвам с това, което ще гледаме през цялата година. Прекрасният календар посветен на BOPS и създаден от адски талантливият екип на Kontur Creative.

05

Продължавам с три красоти, едната от която се мъдри вече в книгата, която чета в този момент, а другата скоро ще увисне на елхата.

Закачлив и прекрасен книгоразделител. При мен се падна Рудолф, а при вас може да се озове и Дядо Коледа.

За елхата ни очаква едно весело и много закачливо джинджифилово човече, изработено от Валейа /Valeia Fine Art/, чиято работа обожавам и дори съм опирала до нейният талан в Giveaway-и случвали се в блога.

Картичката… О картичката! Може да помислите, че няма послание, но ви съветвам да погледнете на гърба й и да си дръпнете приложението, както е оказано, тогава тя буквално ще оживее и спирам със спойлерите, защото сами трябва да го видите!

07

Нека не забравяме, че все пак освен този тип картички съществуват и такива, които все пак си изискват надписване! И на помощ се притича този изключително сладък молив, изобразяващ Рудолф!

06

И черешката на тази гигантска Коледна торта… Уникален избор на заглавия, като аз гарантирам и за двете. Ако не ми вярвате може да погледнете ревюто ми за „Дюи“ /Издателство Еднорог/ , а колкото до „История от Академията за Ловци на Сенки“ /Издателство Ибис/ само ще кажа, че тази книга беше в списъкът ми за книги с които да се прибера у дома от Коледният панаир на книгата. Обожавам историите /чела съм я на английски/, изключително забавни, разведряващи и повярвайте ми ще пояснят 1-2 нещица на които може и да сте се чудили в „Лейди полунощ“.

В заключение ще кажа, че това е една изпълнена с толкова много любов и топлина кутия. Определено е моят фаворит до момента и извиква усмивка всеки момент в който се сетя за нея, дори сега, когато пиша този пост. Всички поръчали си „На лов за Коледа“ съм сигурна, че се чувстват така сякаш вече са я уловили. Знам, че аз определено я улових.

Вашият коментар

