Andy Black и „The Shadow Side“

the_shadow_side

Отдавна не бях писала за музика тук, силно се надявам музикалният ценител в мен да не е ръждясал и да успея добре да представя дебютният албум на вокала на Black Veil Brides – Andy Black. Реално няма да правя ревю на нов албум, защото вече е на пазара от има няма 9 месеца, но за мен си беше съвсем случайно откритие. Запазих ли всичките песни в плейлистата си или махнах половината?

5star

Ще стигнем и до отговорът  на този съществено важен върпос, но всичко с времето си.

Когато попаднах на дебютното парче от албумът му „The Shadow Side“ беше абсолютно благодарение, на auto play-опцията на youtube, която постоянно забравям да махна. Слушах някаква песен и бях забила нос в настоящето си четиво, когато започна „We don’t have to dance“, песен която не бях чувала, но моментално ме плени дълбокият тембър, леката едва доловима дрезгавост и някаква топлина скрита в този глас. Веднага вдигнах глава да проверя за какво точно става дума и макар да не бях очарована от визията, песента ме грабна.

Имаше нещо смътно познато, но ми убягваше през цялото време, в последствие, като попитах Google ми светна, че това е вокалът на Black Veil Brides на който така и не си направих труда да запомня името, макар и музиката им да ми допада (ех… като се водим понякога от външният вид).

И ето тук идва моментът да поговорим за парчетата в албума. Тези които се надяват да открият друга прилика освен гласът на Andy, ще останат много ама много разочаровани. Докато Black Veil Brides успяват да се класират в glam-gothic-heavy метъл и hard rock звученето, соловият албум на Andy носи привкуса на pop-rock и pop-funk. Самият той казва, че е албумът е повлиян от 80те.

Като цяло в албума има завладяващи мелодии, тъмна енергия, малко романтика, модерно, комбинирано с винтидж моменти звучене. „The shadow side“ е страхотна комбинация от всичко това, съчетано по такъв начин с гласът на Andy, че да не искам да махна нито едно от 13-те парчета от плейлистата си. И това може само да ме радва.

Ако ви се слуша нещо ново и различно, което не сте чували до сега, препоръчвам да опитате с този албум. Аз ви оставям дебютното парче от него и ще се радвам да споделите с какво впечатление сте останали.

Вашият коментар

