I Am a Reader TAG

readinghabbits

Таг, таг, таг и пак таг!!! Много благодаря на Памела от More Book Summary за това, че ме направи част от него. Истината е, че доста се забавих с целият този хаос напоследък и поизгубих малко дирята на това кой е тагнат и кой не. Знам със сигурност кой не е… Така, че Мери, Любомира  и Ирина вие сте!!!

1. Изберете една дума, която описва това да си читател?

Приключение… Скачаш от един свят в друг, от една епоха в друга, ставаш свидетел на магии, битки, приключения и всякакви прекрасни неща, които реалността не може да ти предложи. Разширяваваш мирогледът и съзнанието си.

2. Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Не беше точно книга… Беше… БУКВАР. Бях някъде на около 5-6, лятото при баба… знаете дивеене, тичане, пищене… Явно на баба й дойде в повече моята енергия и ме придума с един буквар да седна с нея. Доста бързо ме научи как да чета и от тогава не съм се спряла 🙂 Та… Благодаря ти бабо!

3. Твърда или мека корица?
Ако някой каже мека, лъже!!! Много ясно, че твърда!

4. Как четенето промени същността ви?
Предполагам, че от всяка книга научавам по нещо, всяка книга оставя своята следа… От книгите съм научила да съм борбена, да вярвам в романтиката, да се вслушвам в мъдростта на другите… Всяка една книга те учи на нещо.. Дори „50 нюанса сиво“, която ти преподава урока никога, ама никога повече да не пипаш книга на Е.Л. Джеймс

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Няма как да отговоря на този въпрос, защото не препрочитам книги. Но когато искам да се почувствам комфортно избирам класиките. Има някакъв уют в тях, който ме кара да се чувствам точно като някоя от онези прекрасни book фотографии в нета. Знаете за какво говоря… чаша горещ чай, дебел пуловер, огромно легло сгушено под кръгъл прозорец, докато навън вали и вее вятър…

6.Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите?
Както казах по-горе баба ме научи да чета, но като цяло книгите винаги са били неизменна част от нашето семейство. Майка ми чете, баба ми, дядо ми, баща ми и неговото семейство. Просто от дете съм била обградена от книги и предполагам, че е било въпрос на време да започна и аз.

7. Опише идеалното си място за четене.
Ами аз си имам у дома цели 6. Големият ми барбарон, огромното легло, фотьойлът сгушен под прозореца… В хола е диванът с лампи вградени в етажерката за книги, както и люлеещият се стол. А когато е слънчево леглото на баба до огромният прозорец е повече от идеално.

8. Коя книга промени начина, по който гледате на светът?
Всяка една допринася за това всеки ден, но най-запомнящата се… оставила най-силен отпечатък върху мен за пореден път ще кажа… Етел Лилиан Войнич и нейният „Стършел“.

Дано не съм ви отегчила с отговорите си и тагът да ви е бил интересен!!!

2 thoughts on “I Am a Reader TAG

Вашият коментар

