The Autumn Book Tag

tumblr_nxwp9arcat1tf4fsio1_1280

Привет четящи, приказни хора. Стигнах и до таговете. Не знам до колко ви интересува, защо се туткам и къде се губя, но съм длъжна да се оправдая, че започнах да уча Испански и това отнема доста от времето ми поне на този етап. Думички, глаголи и т.н. Но ето ме тук за един таг, а до края на седмицата ще се постарая да има и ревю! Оставям го отворен за всички желаещи, но тагвам задължително Мери и благодаря на Мари за това, че ме направи част от него.

1. Кое е любимото ви нещо относно есента?

Цветовете. Такава експлозия от цветове. Червено, жълто, оранжево, бледо зелено… Ароматът на чай, пухкавите одеала, повечето време за четене и песента на капките по перваза.

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?

Хммм… а така де. Това беше доста отдавна. В крайна сметка завърших 2000. Най-ярките спомени са ми за това как поглъщах криминалетата за Пери Мейсън, а наред с тях и „Джейн Еър“, „Брулени хълмове“ и някакви доста актуални за момента любовни истории. В крайна сметка, като се научиш да четеш на 5 в гимназията вече четеш по-сериозни заглавия. Но най-емблематичната книга за мен си остава „Стършел“ на Етел Лилиан Войнич.

3. Коя корица ти напомня за есента?

zavinagi1

Макар и да не недолюбвам „Кръгозор“ заради систематичното им игнориране на читатели, интересуващи се за съдбата на поредици, които четат не мога да си кривя душата. Поредицата „Вълците на Мърси Фолс“ беше силна, а корицата на последната книга е тази, която най-много ми напомня за есента.

4. Коя е любимата ти хорър или „Хелоуийн“ история.

По-страшно нещо от „Сияние“ на Стивън Кинг не съм чела. Така, че да.. „Сияние“

5. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?

Така… на родният пазар втората книга от поредицата за Магнус Чейс на Рик Риърдън от ЕГМОНТ и „Да четеш Лолита в Техеран“ от Ciela Books. На световният пазар, обаче излезе новият роман на Матю Райли преди броени дни, също така очаквам и новият роман на Cecelia Ahern, който за съжаление едва ли ще видим у нас. Но за Матю съм обнадеждена, че БАРД няма да го изоставят.

6. Кой е любимият ти хорър или „Хелоуийн“ филм?

Стига с този „Хелоуийн“. Такова нещо у нас няма. А и определено предпочитам оригиналният му вариант иначе казано Самхейн… За филма… Амиии „When Darkness Falls“ (ама тоя за феята на зъбките) и Final Destination 1.2.3.4.5.

7. Кое излизане на филм през есента очакваш?

Пас.

8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?

Това е въпрос на който никога не мога да отговоря, защото следващата книга която ще хвана силно зависи от настроението в което ще съм се събудила.

5 thoughts on “The Autumn Book Tag

  1. Утре ще го направя ❤ Наум е вече готов хахахаха И едно-две ревюта на книжки планирам другата седмица, изобщо блогва ми сееее, както е видно от бюти блога 😂 два поста в два дни!!! Това кога е било ахахахаха

Вашият коментар

