Новият BOPS – кутия за принцеси

001

Като истинска принцеса, Кити превзе BOPS-а и упорито се пречкаше в опит да не позволи кутията да попадне в ръцете ми. Да ама не. Успях, преборих се, въпреки мяукането и зеленият поглед. Сега, когато я разопаковах и взех моят дял и двете сме щастливи. Аз с това което е вътре, тя с кутията.

002

Цвета на хартията е просто прекрасен. Червено… толкова тематичен цвят за сезона. Като погледнеш през прозореца с чаша чай в ръка всичко което виждаш е червено, което избледнява в оранжево и направо се стопява в жълто. Червено има и в пламъкът не есенният огън и нека си признаем, есента е сезонът и на червените червила. Абсолютно тематичен цвят!

004

Първото нещо което попада в ръцете ми е нещо прекрасно. Запозната съм с работата на Ивана от Style By Joe и я харесвам много.  Можете да разгледате сайтът й за по-голям избор или ако сте пропуснали да си поръчате кутията за октомври. Бих казала, че изборът на Четат ли двама за аксесоар, към тяхната кутия е адски сполучлив, защото точно този тип аксесоари набират отново пълна сила и са адски модерни в момента.

003

Точно така става дума за този чокър!!! Модата им е отново в стихията си и ако има мъже които мрънкат, ами мили мои кутията се казваше „Принцеси под прикритие“, зарадвайте някоя дама, бъдете кавалери и не мрънкайте. Това е все едно аз да мрънкам, че имам гаечен ключ в кутия с име „Майстор Тричко Знае Всичко“. Самата аз вече имам чокър и го обожавам, за това този ще се включи в някой прекрасен Giveaway.

006

Следващият аксесоар е една малка сладка тиквичка, която можете да прикачите към телефонът си, ципът на чантата и дори ключодържателят си. Малката тиква е създадена от Valeia Fine Art и е точно в духа на сезона, а и нека си признаем, макар и да не съм фен на Halloween, като празник той все пак набира пълна сила и у нас. С всяка следваща година маскираните хора по улиците се увеличават, а и сега от всеки Starbucks се носи ароматът на любимото ми Pumpkin Spice Late. Сезонът на тиквите, усмивките, книгите и уютът. До тук BOPS се справя чудесно с всички изброени неща.

007

Кралицата на кутията, книга която аз очаквах с нетърпение и естествено имам преди кутията да пристигне. Но все пак Ришел Мийд е сред един от обичаните от мен автори и до тук не съм прочела нещо от нея което да ме разочарова, за това „Бляскавият двор“ бе едно от най-очакваните от мен заглавия и стана факт, благодарение на Ciela Books.  Освен тематичният книгоразделител има и още един, направен в духа на предстоящият празник. Книгоразделител с формата на ковчег.

005

Октомврийският BOPS определено е кутия за принцеси, глезеща и радваща дамската част от четящият свят.  Прекрасна и бляскава кутия, която отговаря на темата си.

3 thoughts on “Новият BOPS – кутия за принцеси

  1. Много яки тези кутии! Просто разкошни! Много ми е интересно какво ще има декември, може даже да обмисля да поръчам, защото ще мога да си я получааааа хахаха

Вашият коментар

