Училищните трепети на BOPS

14333190_10157468626265300_1432711467190804896_n

На 33 си взех „Училищни трепети“ like a boss, както се вика. Не за друго, ако друг правеше кутията сигурно и аз щях да реша, че има тривиалните неща свързани с писане, учене и т.н. Но имам щастието и късмета да познавам семейството което седи зад проектът BOPS и дори за момент не се съмнявам в тяхната креативност и в това, че са наясно, че аудиторията им е много по-широка от само ученици. Кутията определено предизвика доста трепети у мен… Очарована съм от съдържанието й… Естествено това си е лично моето мнение, но аз съм маниак на тема някои от нещата вътре… Да надникнем!

01

Верни на себе си ни посрещат с прекрасна цветна хартия и картичка със съдържанието на кутията, която аз винаги оставям настрана.

02

Обожавам чаши!!! Имам всякакви!!! Чаша с Енрике Иглесиас, чаша Дракула, чаши и чашки каквито си пожелаете. Но на подробното разфасоване ще се върнем след малко. Защото още някой няма търпение кутията да се изпразни от съдържание…

03

„Човеко по-бързичко, ако може… Искам да легна в тази кутия…“

Ами по-бързичко, по-бързичко, колко по-бързичко да е…

04

Много странно ми беше как всички решиха, че книгата ще е „Хари Потър и Прокълнатото дете“ при положение, че тя излиза октомври, но… Все пак Хари Потъровските предположения бяха близо…

Най-емблематичната и тематична реплика от поредицата за малкият магьосник Хари Потър, оживява в прекрасен медальон с надпис „After all this time? Always.“ Не мисля, че има смисъл да обяснявам за тази реплика, едва ли има човек чел/гледал Хари Потър и да не знае за нея.

Освен прекрасният медальон имаме и писмо от Хогуъртс.  Закачливо, весело и приятно писъмце, което обяснява, защо никой от нас не е получил своите покани за начало на учебната година!!! Адски оригинално и свежо!

05

Чаша, чаша, чаша!!!! И то чаша с надпис свързан с Пърси Джаксън!!! Хари и Пърси в едно? Не може да стане по-добре.“Even demi-gods need coffee in the morning“ е идеална придобивка в колекцията ми. Сега изборът на чаша за кафе сутрин става още по-сложен.

И идва финалът, есенцията на кутията… Е не е Хари Потър, по обясними причини дъъъ… Още не е издаден!!! Короната е книгата „Всичко, всичко“ от Никола Юн и на пазара от ИБИС.

„Заболяването ми е толкова рядко, колкото е и известно. То е разновидност на тежък комбиниран имунодефицит (ТКИД), но казано накратко – аз съм алергична към света. Никога не излизам от вкъщи, не съм била навън от седемнайсет години. Единствените хора, които виждам, са мама и медицинската ми сестра Карла.

Ала един ден пристига камион за пренасяне. Нови съседи в къщата до нас. Надниквам през прозореца и го виждам. Той е висок, строен и облечен изцяло в черно: черна тениска, черни дънки, черни гуменки и черна плетена шапка, която напълно покрива косата му. Усеща, че го наблюдавам, и вдига поглед към мен. Аз не извръщам очи и продължавам да го зяпам.

Името му е Оли. Искам да разбера всичко за него. Така и правя. Научавам, че е забавен и кипящ от живот. Научавам, че очите му са с цвета на океана. Научавам, че когато говоря с него, целият свят се разкрива пред мен, и усещам как се променям… Започвам да искам всякакви неща. Искам да изляза от моя въздушен балон. Искам всичко, всичко, което светът има да ми предложи.

Навярно не можем да предвидим бъдещето, но все пак има неща, които можем. Например сигурно е, че ще се влюбя в Оли. И е почти сигурно, че това ще бъде катастрофа.“

Е за вас не знам, но на мен този септемврийски BOPS ми допадна много! Очаквам с нетърпение следващото издание което е с тема „Принцеси под прикритие“ и допускам, че с тази тема ще допадне повече на дамите, но никога не знаеш! Дано и на вас кутията този месец да ви е харесала!

Вашият коментар

