Reading Habits Book Tag

6a7f1422e31d68d792fcdeeb901fe009
Credit: Google Images

Мисля, че мина прекалено много време от последния таг!!! Благодаря на Марто от JustMyBookBlog и по бързата процедура тагвам Любомира от Books & Stuff, Теми от Writing is fun и  Мари от A book lover place.  Сега без много мрънкане и предисловия ви почвам, че ми се спи та две не виждам!

1.Имаш ли определено място за четене вкъщи?

Цели 4, като ще видите две, а другите две са удобният ми огромен стол на колела пред компютъра и един люлеещ се стол в хола. А сега да ви покажа другите две!

Барбаронът ми!!! В случай, че се чудите защо толкова много места… Ами с две котки… Явно и те са на мнение, че това са най-удобните места вкъщи и понеже ги обожавам, особено като спят, ако едно място е заето се ориентирам към друго.

Даже на снимката се вижда и другият удобен стол 😀

20160819_151429

И леглото… голямото легло, което има място и за мен и за котките… Понякога, защото имат навика да се опъват. Да се чуди човек как може две толкова малки космати топки да заемат толкова голямо пространство понякога.

20160614_112612

2. Книгоразделители или случайно парче хартия?

Определено книгоразделители!!! Имам много, но определено имам 1-2 които са ми слабост и ползвам основно тях. Най-старият ми фаворит обаче е подарък от Франция и наистина е един от най-удобните и издържливи книгоразделители които някога съм имала и просто го обожавам.

14199338_10157408194510300_2647089625224267591_n

3. Можеш ли просто да спреш да четеш или  спираш след като дочетеш главата/определен брой страници?

Хм. Не чета за норматив, така че никога нямам определен брой страници за четене. Чета докато ми се чете, ако книгата е супер интересна се почва с добре познатото на всички „Още една глва, е хайде и следващата“.

4. Храниш ли се/пиеш ли нещо докато четеш?

Задължително имам шише с вода до мен, случва се да имам и чай или 3в1, но си имат собствена подложка и чинийка и книгата ми е в безопасност. Храня се, само ако е нещо сухо вафла или филия, иначе спирам да  чета, хапвам и се връщам обратно в „джаза“.

5. Пускаш ли си музика/гледаш ли телевизия докато четеш?

Без музика не мога. Слушам музика почти постоянно дори заспивам на музика, съответно и като чета слушам музика, а понякога телевизорът си бърбори нещо за фон, но не ми пречи на концентрацията. Като цяло съм човек на хаоса и по-бързо ми върви мисълта, ако има и странични дразнители.

6. Една книга или няколко едновременно?

Карам с по 2 паралелни, другите които ми стоят на стендбай в Goodreads са енциклопедични или такива за попълване и вървят бавно, бавно и само когато имам настроение за тях. Имам си причини да карам с по 2 на куп, обаче… Тема за някой друг път 😀

7. Четеш вкъщи или навсякъде?

Навсякъде… Докато пътвувам с рейса, докато чакам някой навън или в някое кафе, в тоалетната, в чакалнята пред лекарския/зъболекарския кабинет. Абсолютно навсякъде.

8. Четеш на глас или на ум?

Ъм… на ум. Не съм срещала някой който да прави обратното, освен ако не чете за някой друг. Трябва много, ама много да си обичаш гласът за да го правиш!

9. Четеш ли всичко или понякога пропускаш страници?

Ем… има ли някой който пропуска страници? Не намирам смисъл в това. Дори един пропуснат ред, може да се окаже много ключов детайл от дадена книга.

10. Пишеш ли в  книгите си?

Анатема! (Е имам 2 книги, които обаче са ПРЕДНАЗНАЧЕНИ да се пише в тях)

11. Кого тагваш?

Scroll up, up, up!

Вашият коментар

