My Fictional Bookish Girl Squad

readingfriends

Тагче, тагче и пак тагче!!! Благодаря на Мели от Melly’s Book Blog за това, че ме направи част от този таг и се извинявам за забавянето. Мисля, че ще оставя този таг отворен, защото знаете, че това е нещо което също обичам да правя.

Истината е, че в този таг на всичките въпроси мога да дам едно единствено име и то да бъде Изабел Лайтууд, но… Ще трябва да се придържам към правилата и да я сместя само на едно място.

  • 1. Героиня, която ще те накара да излезеш навън, когато нямаш настроение.

Това ще е мястото където ще сложа Изи. Мисля, че тя е способна да накара всеки да излезе навън без значение в какво буреносно настроение се намира!

tumblr_oac1kzhbhu1uyoktjo2_500

2. Героиня, която ще е до теб в трудните моменти

Понеже съм един от малко по-застарелите блогъри и макар да чета YA усилено все пак обичам да си спомням и за класическите герои. Смятам, че Джейн Еър е една прекрасна опора в труден момент. Това е сигурно един от най-любимите ми женски персонажи в литературата.

3. Героиня, на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша.

Теса. Да явно Касандра Клеър ще даде голям процент от отговорите ми в този таг. Теса Грей е с предостатъчно жизнен опит и съм сигурна, че не само ще ме изслуша, но ще ми даде и подходящият съвет.

4. Героиня, която ще ти помага, когато се местиш.

Определено тук ще се доверя на Пейн от Братството на черния кинжал. Какво по-добро от силна вампирка, която без проблем да мести мебели и кашони.

5. Героиня, с която можеш да клюкарстваш.

Мор. Прекрасната, закачлива и опасна Мор от поредицата „Двор от рози и бодли“

6. Героиня, с която да отидеш на почивка.

Ще се спра на Холи от P.S. I Love You. След всичко което преживя, а и след всичко което ми мина през главата съм сигурна, че двете бихме си заформили една страхотна почивка.

7. Героиня, с която ще ти е удобно дори и да не си говорите през цялото време.

Амрен от „Двор от рози и бодли“.

8. Героиня, която винаги е готова за нови приключения.

Явно и Сара Дж. Маас ще ми даде отговорите на голяма част от тага, защото кой е по-готов за нови приключения от Фейра? Сериозно!

9. Героиня, която ще излъже в напрегнат момент само, за да те спаси.

Роуз от „Академия за вампири“. Обичам дивачки като нея!

10. Героиня, която ще ти помага да учиш.

Ех… отдавна ми мина времето за учене, но понеже се каня да започна Испански ще си взема Хърмяни за другарче. Не мисля, че има нужда да ви казвам от къде е тя нали?

Вашият коментар

