End Of Summer Book TAG

summer-reads-header

Тагове… знаете колко ги обичам!!! Ето още един за който много благодаря на Мари от A Book Lover Place. Аз от своя страна ще тагна Марто от JustMyBookBlog , Теми от Writing is fun (че не съм те тагвала отдавна) и Вики от „В книжна кома“. Също така искам да ви апелирам да не се чувствате пренебрегнати и изолирани и ако никой не ви е тагнал, чуствайте се тагнати от мен! А сега… Let the games begin!

1.Изгревът на лятото: Книга която нямаше търпение да прочетеш през лятото?

Финалът на една невероятна поредица, за която си умирам от яд, че едва ли скоро ще види свят на родният пазар… Става дума за финала на The Raven Cycle… А именно прекрасната книга The Raven King

ravenking

2. Прекалено топло за да изляза: Книга заради която прекара целият ден вкъщи

Направо почва да ме хваща срам, че първите две книги от този таг са на Английски, но… Shits happen е казал някой, някога. Тук нещата са по-скоро сантиментални. Фен съм на този спорт и определено се възхищавам на Валентино Роси, за това и тази книга ми бе и все още ми е присърце. Разгърна картината на един свят, който ме вълнува от доста време насам. What If I Had Never Tried It

13653217_10157220791515300_4909742862092502786_o

3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи вместо да излезеш навън с приятели.

За това лято силно се съмнявам, че ще има някой читател, който би дал различен отговор от този… Или ако има то ще са съвсем малко.  Мисля, че книга в която действието и героите се обръщат на 180 градуса и те оставя пълен и кипящ с какви ли не емоции, наистина заслужава да се барикадираш у дома и да не си подадеш носа навън не една вечер, ами няколко ако трябва!  And the winner is… „Двор от мъгла и ярост“ на Сара Дж. Маас.

dvor02

4. Летен road trip: Книга която чете в колата по време на ваканция

Амиии да го кажем така… Това лято пропуснах ваканции и пътувания, но понеже този уикенд отидох както се вика при баба… И по пътя във влака четох от „Вестители“, книга първа от поредицата „Проклятието на Воронина“. Съвсем скоро ще има ревю за нея.

14182337_10157440818945061_827280325_n

5. Студена лимонада: Книга която в началото не ти хареса, но в която постепенно се влюби.

Няма такава. Или началото ми е било монотонно и после ми е допаднала или все още ме дразни. До влюбване след слабо начало поне тази година не съм стигала.

6. Охлаждащ Starbucks (що пък точно Starbucks?) :  Книга подходяща повече за студени пролет, есен, зима.

Ами… „Валхала“! През цялото време копнеех за топла напитка и одеала.

002

7. Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.

Сърцето ме боли, че точно тук трябва да дам точно този отговор, защото става дума за един от най-любимите ми автори… Определено „Планината на троловете“ от Матю Райли ми дойде не като слънчево изгаряне, ами направо като леден душ, след слънчево изгаряне…

02

8. Слънчасване: Книга от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.

Имах проблем със завършването на една определена книга и понеже вече съм я споменала в този пост, ще си замълча на този етап и ще разберете какво имам предвид като пусна ревю. Просто оставя изключително противоречиви чувства в мен и поне до финала няма да мога да разбера love или hate relationship имам с нея.

9. Диня и пъпеш (бляк мразя пъпеш): Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.

Ох, ох, ох… Тази година само една книга ме остави speechless и беше от пролетните книги. Така, че… ПАС!

10. Дъжд и хамак: Любимият цитат който прочете и те накара да философсваш.

“You can tell people you fell because the bike didn’t follow the trajectory it was supposed to follow, or tell them that you are actually really fast, but the bike simply isn’t. inside you, however, you know the truth. You know you fell off because you made a mistake, or because your opponent is simply faster than you.”

Естествено както можете сами да се досетите със споменаването на мотора, цитатът е от биографията на Валентино Роси.  Накара ме да се замисля, колко често не само в този спорт, а и при хората като цяло вината гласно се прехвърля винаги на друг.

11. Златно слънце: Най-слънчевата и лятна корица на която попадна

Богът слънце! Йей за Рик Риърдън и корицата на „Аполон“

Apolon

12. Лятна любов: Книга която би препоръчал/а отново и отново заради емоцията която носи.

Ами… Няма как. Книгата която ме накара да изпитам най-много емоции и то всякакъв букет от тях я споменах малко по-горе, но винаги може още!!!!

„Двор от мъгла и ярост“ !!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Залезът на лятото: Книгата с най-красив финал

Чак красив до сега не срещнах. Определено обаче много ми хареса финала на „The Raven King“.

Това беше от мен… Over and out, мили трънчета, розички или каквото там ви харесва да се приемете. Наистина нямам идея какъв „nickname“ да ви плясна! ♥ ♥ ♥

Вашият коментар

