Goodreads TAG

goodreads

Казвала ли съм, че обичам тагове? Ако не съм… Казвам ви го!!! Особено, когато тагът е за една от най-любимите ми социални мрежи. Благодаря на Вики от „В книжна кома“ и Марто от justmybookblog за това, че ме правят част от него. От своя страна… Ами Райс и Алекс от „Четат ли двама“ няма да се оттърват, а понеже всички с които си комуникирам виждам, че вече са тагнати (семейството сигурно също, но аз още не съм видяла и НЕ СЕ БРОЙ) се чувствайте свободни, ако никой не ви е тагнал да го направите… А сега… да се гмурнем в моят Goodreads.

  • 1. Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена?

Точно така едва онзи ден маркирах като прочетена „Двор от мъгла и ярост“.  Съветвам ви, ако не сте стингали до нея, бързичко да поправите грешката!
dvor02

2. Кои са книгите които четете в момента?

Ок… на currently reading ми се водят няколко книги.

    • „Вестители“ (Проклятието на Воронина) на Цветелина Владимирова
    • „Книга на въпросите“ Микаел Крогерус и Роман Чепелер (това е книга за… писане и пиша в нея само когато почувствам нужда да го правя и адски ми допада).
    • „1 Страница на Ден“ от Адам Дж. Кънц … Трябва да се върна и към нея, но да видим кога ще е.
    • „100 места които никога няма да посетите“ на Даниел Смит. Четивото е по-енциклопедично за това чета по обект или два, когато съм в настроение.

3. Коя книга добавихте последно в to-read списъка си?

Ох точно този списък ползвам рядко, защото следя това което ми се чете и всъщност си трупам една кула вкъщи и според настроението избирам, но мисля, че последната книга която добавих беше : „Синдер“ (Лунни хроники, книга 1)

4. Коя е следващата книга която сте запланували да прочетете?

Както се казва в един мега любим мой филм… „Beat the s*** out of me, I don’t know“. Буквално. Избирам следващото си четиво спрямо настроението в което съм, когато приключвам настоящето.

5. Използвате ли системата за оценяване на Goodreads?

Да обичам звездичките! Ползвам си ги постоянно. Понякога дори само тях, съвсем отскоро слагам линкове към ревютата от блога.

6. Изпълнихте ли своето предизвикателство за 2016 година?

Само още 7 книжки и съм готова!

7.  Имате ли wishlist?

Не и в Goodreads.

8. Коя е следващата книга, която планирате да си купите?

„Роклята“ на Софи Никълс

9. Имате ли любими цитати, които обичате да споделяте?

Имам и определено ги споделям от време на време, но трябва даден момент или цитат мноооооооооооого силно да ме впечатли за да го споделя.

10. Кой е любимият ви автор?

Както обича един колега да казва… „Благодаря за въпроса“… Аз съм от хората които не могат да се ограничат само с 1 любим автор, книга, изпълнител или банда!!! Стилове бол, автори бол… Харесвам много, като всеки ме е спечелил със своя индивидуална характеристика, която другите ми любимци нямат.

11. Присъединили ли сте се към някои групи?

В началото някъде в далечната 2008… Не обичам групите. Не обичам многото нотификации, а групите ги бълват на конвейр!

12. Колко bookshelves имате в Goodreads?

19! Имам чувството, че и повече ще стават.

Вашият коментар

