Mid – Year Freak Out Book TAG

books

Явно седмицата ще я приключа продуктивно! Марто от justmybookblog ме тагна и понеже аз много обичам TAG – ове смело се изправям и пред това предизвикателство. И понеже предният път наистина тагнах хора ( за тези които ме следят, знаете че не ми е присъщо), днес за да не разочаровам някой в очакванията му отново оставям тагчето отворено!!! 😀

1.Най-добрата книга, която си прочел до сега през 2016 година

Тук му ударих голямо мислене… Ама наистина голямо. Прочетох много книги и много от тях са оставили силен отпечатък в съзнанието ми. Ще се спра на книга издадена 2005 година (но пък аз я прочетох 2016), пълна с грешки на преводача и написана ужасно хаотично, но поне за мен беше поучителна, образователна и остави следа в мен.

Точно така… Автобиографията на Valentino Rossi – What If I Had Never Tried It. Класифицирам я като най-доброто което съм чела (макар да има в пъти по-добре написани от нея които прочетох 2016), защото ми разказа повече за един свят, който обичам, а имено този на MotoGP

13653217_10157220791515300_4909742862092502786_o

2. Най-доброто продължение, което си прочел/а през 2016 година

Иде ми да кажа „Лейди Полунощ“, но тя не се води продължение… За това… Финалът!!! Краят на една прекрасна поредица, а имено „The Raven King“ на Maggie Stiefvater.

ravenking

3. Нова книга, която още не си прочел, но искаш

Почвам я още тези дни, защото вече е в ръчичките ми!

30246652 (1)

 4. Най-очакваната книга за следващата половина от годината

Да, да, да!!! Обожавам Рик! А и хайде де… Скандинавска митология!

26874946

5. Най-голямо разочарование

За много хора книгите са страхотни. Аз видях много потенциал в тях и ми се щеше да бяха развити доста по-подробно… Силно ме съмнява да пипна следвщата…

002

6. Най-голяма изненада

Няма да ви казвам колко пъти я подминавах на щандовете. И накрая реших да се доверя на Райс и да я взема… Останах доста приятно изненадана.

 017. Нов любим автор (Дебютиращ или нов за теб)

Тук ми е трудно да отговоря. Прочетох доста нови автори за мен, но за да ги заклеймя като любими ми трябва много повече от 1 книга. Така, че… нямам за сега.

8. Нов герой в който си влюбен/а

Ronan Lynch! Просто нямаше как. Хареса ми как Маги е построила точно този образ. За протокола не е нов, но сега го преоткрих.

001

9. Нов любим герой

Нов (за мен) от стара книга (издавана е доста отдавна), но… аз сега се запознах с него и наскоро прочетох книгата! Алоишъз Найт!!!! Ловецът на глави от „Плашилото“ на Матю Райли.

Plashiloto

10. Книга която те разплака

За тази година още не се е появила такава.

11. Книга, която те е направила щастлив/а

Две са и понеже едната се мъдри по-нагоре под номер едно… Другата ще я изпляскам тук! Тази година откривам биографиите!

12642655_10156537550355061_5387217341602130201_n

12. Най-красивата книга с която си се сдобил/а

Тук дори не се замислих! Не само красива корица, но и една от най-красивите снимки които някога съм правила!

12932887_10156760604290300_8503685522334744255_n

13. Кои книги трябва да прочетеш до края на годината?

При мен, когато опре до книги понятие като ТРЯБВА не съществува. В каквото настроение съм, такава книга ще чета. Може да е най-прекрасната книга на света, но ако ми дойде музата за нея след 2 години, ще я чета след 2 години!

14. Любим буук блогър, бууктюбър, буукстаграмър

Блогър!!! Теми, Бубе… какво да ви кажа!

Бооктюбър… Едно прекрасно семейство… Дръжте се сега, много ще ви изненадам!!! Но… Райс и Алекс от „Четат ли двама“

А за Instagram нямам любимец там със сигурност. Просто обичам фотографията като цяло и различните гледни точки.

Вашият коментар

