TAG: Властелинът на книгите

tower-of-books_304

Здравейте приятели!!! Поради липсата на ревюта (умишлено не ми се стига до края на книгата, която чета), обирам TAG-ове на другарчета. Ще пускам таговете 1 по 1, по реда в който съм ги харесала или са ме тагнали. Започвам с „Властелинът на книгите“, който Алекс и Райс от „Четат ли двама“ пуснаха.

  • 1. Книга която би накарал всеки да прочете

13445153

Така… Това е силна книга, много, ама много силна книга! Сигурна съм, че всеки с по-стара библиотека може да има поне 2 издания на книгата. Чела съм я в 6ти клас и я прочетох буквално за 12 часа. Оставям ви анотацията на „Стършел“ от Етел Лилиан Войнич… Но сериозно прочетете я. Велика книга още след прочитането се запечата в съзнанието ми и до ден днешен я помня, сякаш съм я прочела вчера.

В първия си и най-хубав роман “Стършел” писателката разкрива вълнуващо националноосвободителната борба в Италия след разгрома на Наполеоновите армии и разделянето на страната на няколко малки държави. Динамичната и напрегната фабула на романа, острите конфликти и драматизъм, ярките образи и на първо място обаятелният образ на главния герой правят “Стършел” едно от най-значителните произведения в английската литература от края на ХIХ век.

2. Част от направата на книгата, която ти не харесваш и би променил/премахнал

Аз тук малко ще се дублирам с Алекс. Не ме разбирайте погрешно, обожавам буукмаркове, но когато АЗ си ги избирам. Много рядко се случва да ползвам готов марк оставен ми в книга. Просто за мен избирането на един буукмарк е ритуал, а после го ползвам доста дълго преди да посегна към друг.

Тук ми се ще да вметна и какво бих ДОБАВИЛА… Пазар на фен артикули. Омръзна ми да си търся сувенири и какво ли не из чужди сайтове, просто защото у нас нямаме чаши, медальони, чанти и т.н. И не не говоря за страници които поръчват от Aliexpress за долар (веднага се сещам за една) и продават после за 10+… Говоря за официалните мърчандайз стоки, които по белия свят ги има. Мили ми хора, щом сме готови да дадем 20 лири в Amazon за нещо, повярвайте ни бихме ги дали в левове, в най-близката книжарница!

3. Автор който би искал да пише всички книги

Тук ще се издъня епично. Еми няма такъв!!! Обичам прекалено много автори, пишещи в различни жанрове и тяхното разнообразие е имено това което обожавам.

4. Книга, която бихте занесли в „книжното мазе“, за да освободите място за нова на рафта.

Понеже имам късмета да нямам „50 нюанса  сиво“, в тъмницата отива „Здрач“ ама без да се замисля, дори и родителското тяло да протестира. Просто в пликчето и айде.

5. Художник, който да илюстрира всички корици.

Пак не. В моето кралство изобщо няма да е така. Всеки творец вижда през своята призма. На един му се отдава романтиката, на друг ужаса и т.н.

6. Лице на литературен герой, което би сложил на парите

Магнус Freaking Бейн! 

7. Книга на 2016 година от до момента на прочетените.

„Лейди Полунощ“

Чаках я с огромно нетърпение (както сега очаквам книгата за Магнус) и общо взето не останах разочарована.

Този път тагвам justmybookblogТеми и Бубе Bring It On!!!

One thought on “TAG: Властелинът на книгите

Вашият коментар

