Топ 7: Книги, които ще прочета до края на лятото

woman-reading-book-in-nature

Бубето от Books & Stuff преди време ме отбеляза в този готин таг, истината обаче е, че ме хвърли в джаза, защото аз съм един от онези хора, които нямат грам идея какво ще четат след като приключат настоящето си четиво. В крайна сметка реших, че колкото и да ги мисля книгите, списъкът който ще пусна винаги ще подлежи на промяна. Та сега вместо да ви бавя и дудна колко съм човек на настроението просто ще ви покажа седемте книги, които поне за момента планувам да прочета това лято.

24007489

  1. „Вестители“ на Цветелина Владимирова
    Вчера, ако сте видели пристигна първото издание на BOPS и това беше книгата в кутията. Дали ще я почна веднага след като си прочета биото на Валентино Роси или ще вляза в някакво друго настроение не знам. За момента планът ми е това да е следващата книга, която ще прочета.

201103_b

2. „Летни дни и летни нощи“ сборник разкази на Сиела е просто задължителна за лятото. Някак си не си представям да чета тази слънчева книга докато зъбите ми тракат от студ и газя в снега. Така, че не знам кога, но до края на лятото ще съм я прочела със сигурност.

30246652 (1)

3. „Двор от мъгла и ярост“ на Сара Дж. Маас – Още дори не съм си купила книгата, понеже попаднах в месец на сватби и рождени дни, което съответно докара един голям червен надпис „ФАЛИТ“, но със сигурност мисля да прочета тази книга до края на лятото. „Двор от рози и бодли“ толкова ми хареса, че нямам търпение да видя какви обрати се крият в продължението!

21455396

4. „Стъкленият трон“ на Сара Дж. Маас – Да кажем, че за момента стилът и на писане ми допадна и смятам да прочета и тази й поредица или поне да започна да я чета.

30196712

5. „Ами Ако? България на три морета“ на Христо Раянов – Да изненадвам себе си. Цели две български имена в листата ми. И макар за момента да имам love-hate relationship със заглавията на издателството съм адски любопитна за тази книга, защото чувам доста добри отзиви. Да видим, въпросът е кога!

3158023_b

6. „Тайната история“ на Дона Тарт – Определено анотацията ми звучи доста добре и смятам това лято да я преборя, макар да се усещам колко дебелшки книги съм намятала в този списък, ще дам всичко от себе си да преборя поне няколко от тях!

 255376997. „Гондолата на времето“ на Ева Фьолер – Поредната анотация която грабна интересът ми, но като цяло имам голяма слабост и към Венеция, така че всяка книга с действие развиващо се там може да ме накара да й дам шанс.

Паралелно с тези заглавия със сигурност ще чета и някои електронни. В голям процент от случаите това са книги на английски които все още не са издадени у нас за това ги вмъквам с много тънък шрифт, още  повече, че се двоумя коя от двете ще боря. Става дума за две книги на Cecelia Ahern „The Marbel Collector“ и „Flawed“. 

Пак казвам, че това е само оптимално ТОП 7 за четене, защото никога не се знае какво ще ми скимне в последният момент. Понякога е кофти да си човек на импулсва, трудно се получава планирането…

Тагът оставям отворен. Както винаги съм разсеяна и мога да пропусна някой, а е гадно да те пропускат… Така, че желаещите да   се включат моля заповядайте и споделете вашите ТОП 7 също!

Вашият коментар

