BOPS – началото!

01

Много от страстните читатели са запознати с явленията OwlCrate и FairyLoot, както са запознати и с безумно скъпата доставка. Винаги съм искала да има нещо такова и у нас, защото не само потребителите на козметични продукти имат нужда от кутия пълна с изненади. За щастие Райс и Алекс от „Четат ли двама“ решиха да поемат риска и да се захванат с това.  Защо риск? Ами защото сме в България, защото винаги ще има недоволни и винаги ще има хора които да очакват първото издание на нещо да работи като змей отраснал и улегнал с години. Изисква се смелост, изисква се страст за щастие те имат и от двете и първата Box Of Paper Smiles или иначе казано BOPS e в ръцете ми и искам заедно с вас да надникем в нея!

02

Както виждате цвета който са подбрали е доста релаксиращ и успешно ме вкарва в настроение за излежаване и четене. Най-отгоре има кратко писъмце от екипа в което обясняват съдържанието на кутията и хората подали им ръка за първото издание!

03

Признавам писмото го прочетох след като надникнах по-дълбоко в кутията, защото… еми чакам я като хлапе Коледен подарък…

04

Изненадващо дори и похвално е, че са се спряли точно на роден автор. Книгата „Вестители“ на Цветелина Владимирова е придружена с писмо от авторката, а самото копие носи и нейният подпис.

Истината е, че преди да започне разпращането на кутиите четох много коментари, изискващи информация за книгата, която екипът е избрал, аз лично ужасно много се радвам, че това остана изненада. Защо? Аз лично дори не бих спряла да прочета анотацията в книжарница, защото от едно известно време скептицизмът ми към родните автори взима превес над желанието да дам шанс, но досегашният ми опит ме е научил, че когато някой друг избира книга за теб можеш да останеш доста изненадан. Понякога приятно, друг път не толкова. Била съм и на двете страни, но благодарение точно на такъв изненадващ избор съм откривала чарът на книги които самата аз не бих избрала за себе си! Със своят избор Райс и Алекс определено успяха да ме убедят следващата книга която започна да чета да е от български автор.

05

Както виждате има и компактен книгоразделител с логото на „Четат ли двама“. Адмирации за размера, защото примерно книгата която чета в момента не мога да си отбелязвам с голям процент от моите книгоразделители, просто защото са големи за нея.

06

Реверансът на авторката към хората избрали BOPS.

Имаме си и прекрасна свещичка с аромат на мента!!! Чак ми иде да пусна парченце восък в чашата с чай! (Не спокойно, все още не съм полудяла до толкова)…

07

И като за финал една огромна калъфка с най-разпространената реплика на страстният читател… И като казвам огромна мисля, че голям процент от умните и четящи хора ще се сетят, че това е калъфка за онези възглавници, които мачкаме и мятаме и ползваме само като четем. Онези прекрасни облегалки, които ни приютяват в прегръдката си докато жадно погълщаме страница след страница. Моля ви не мятайте нищо по мен! Не ви разяснявам размера на калъфката, защото мисля, че няма да схванете, а просто защото знам, че има такива които ще се хванат за размера без дори да се запитат защо е такъв.

На мен лично стартът на BOPS ми хареса много и очаквам с нетърпение августовското издание „Лято от мечти“, а вие ако искате да се сдобиете със свой BOPS, можете да го направите в страничката във Facebook, поръчката е силно препоръчана от мен!!! ♥

Вашият коментар

