Unpopular Opinions Book TAG

uobt

Така… няма как да подмина такъв прекрасен tag, още повече като са ме тагнали така. Общо взето ще си говорим за това какво НЕ харесваме в литературата. Дяволчето в мен вече размахва доволно опашка и за това няма да ви бавя, а направо пристъпвам към предизвикателството на Райс и Алекс от „Четат ли двама“.

1. Известна книга или поредица, която не харесваш.

Мисля, че едва ли ще изненадам някой, когато отворя парада с… „Петдесет нюанса сиво“.  Не! Не, не, не и пак не! Едва ли някога ще проумея как нещо написано по толкова малоумен начин става бестселър. Не приемам стилът на писане, не приемам героите и още повече не приемам въпросните секс сцени! От една добра секс сцена очаквам да ми подкоси краката, а не да ме накара да заспя над книгата. Та да… Преборих първата книга с много усилия и приключих  с това… изживяване.

 photo Cat-Gif23.gif

2. Известна книга или поредица, която всички харесват, ти не.

И когато падне… „Здрач“. Просто не!!!! Вампирите не блещукат!!!! Те са кръвожадни, коварни, лукави и пълни със сексапил. Те не се самосъжаляват, не светят като диско топки от 80те и… просто не.

 photo disaster.gif

3. Любовен триъгълник, в който главният герой/героиня не се обвързва с човека с когото ти искаш.

Тук в главата ми буквално един глас започва да крещи „Игрите на глада“! Като цяло Пийта така и не успя да ме грабне, като темперамент и начин на мислене Катнис беше просто създадена за Гейл. По неизвестни за мен причини Сюзан Колинс реши да отхвърли Гейл по възможно най-безумния начин и като цяло епилогът в тази поредица за мен е толкова излишен и противоречив с динамиката на историята, че да… Не мога да го преглътна и толкова. /За протокола ОБИЧАМ „Игрите на глада“/

 photo noway.gif
4. Известен литературен жанр, който ти трудно четеш.

Тук залягам под бюрото, защото ако не друг то Алекс ще започне да мята неща по мен, но… Фантастика. Е не мога. Не мога да чета за космически кораби и други планети. И да дори не съм гледала Star Wars. *чувам как ви бият Shame камбаните*

 photo smile.gif

5. Известен герой/героиня, която ти не харасвеаш

Скарлет О’Хара… Не мисля, че някога мога да харесвам герой/героиня чието едва ли не първо изречение е „За какво са ми книги?!“. Като цяло обожавам „Отнесени от вихъра“, харесва ми как е написана, как е развита и как свършва, но така и не се научих да обичам Скарлет. Не обича да чете, всичко което търси е материален просперитет и не й пука кой ще стъпче по пътят си за да го достигне. Буквално ликувах, когато Рет си тръгна.

 photo tumblr_o1v9oiJh0M1u4nbmvo1_500.gif

6. Известен автор, който ти не харесваш.

Джон Грийн. Опитах. Прочетох „Вината в нашите звезди“, прочетох дори „Сняг вали“, като неговият разказ ми се стори най-безинтересен и не на място. Просто не се разбрахме с този автор. Признавам си, че рева на книги. Стабилно. При него не успях и някак си не се сработихме. Просто не е за мен и това е.
 photo tumblr_o447qg0onL1qhwim4o3_250.gif
7. Известен литературен похват от който ти е омръзнало.

Подкрепям Райс на 100% за любовните триъгълници, но на мен просто ми писна от перфектни герои. Никой, ама никой не е перфектен, но някак си много автори са решили, че трябва героите им да нямат дори един недостатък. Точно заради това единствената форма под която Томас от „Лабиринтът“ може да ми хареса е само, когато Дилан О’Брайън влиза в неговата кожа.
 photo I may kill someone.gif

8. Известна поредица, която нямаш намерение да прочетеш.

Мисля, че „Кросфайър“ на Силвия Дей. Просто дамската част от читателската аудитория я търси и хвали толкова много, колкото нюансите. Така, че thanks, but no thanks. Ще пропусна.

 photo tumblr_lzwza1B3Vb1rn3673o1_500.gif

9. Има изказване, че „книгата винаги е по-добра от филма“, но… коя екранизация /телевизионна или кино/ харесваш повече от книжния оригинал?

В моите гимназиялни години на това му викахме „шах с пешката по хода на коня“. Изключително рядко харесвам филм дори наполовина на книжната му версия… Мисля, че ще кажа „Тетрадката“, просто защото филмът наистина ми хареса, докато с Никалъс Спаркс така и не мога да се разбера. Изключително бавно и лениво ми върви четенето на книгите му, нищо не ме грабва и само финала ме разплаква. Така, че да…

 photo Omigu.com-gif-48.gif

10. Книга която не бих докоснал никога. /Това е добавка на Райс и Алекс/

И понеже вече съм докосвала първата книга от поредицата „50 нюанса сиво“… Никога няма да докосна… „Петдесет нюанса по-тъмно“ или какъвто и да е проклет нюанс, който може да последва.
 photo tumblr_o8sa95u3EI1tnjjm8o7_250.gif

Понеже не искам да изпусна някой ще оставя този таг отворен… В крайна сметка колкото повече го направим, толкова по-весело ще е.

И ако още не сте изгледали изключително забавното клипче на Райс и Алекс, сега е моментът!

7 thoughts on “Unpopular Opinions Book TAG

  1. Присъединявам се към мнението ти за „50 нюанса сиво“ .Опитвала съм се на 2-3 пъти да я прочета ,но спирам на едно и също място! Просто това не е моята книга или изобщо цялата поредица!

  2. Здравей:) До сега не съм коментирала тук. Харесвам блога ти:) Харесва ми и как казваш „НЕ“ на неща, които предизвикват обща еуфория. „Здрач“-ът си го харесвам, но „Нюансите“ сиво – светли или тъмни за мен са ….съжалявам, че нямам емотикон със заливащо се от смях човече….:):) Просто не ми е ясно как в 21 век, когато сексът в интернет, реклами, филми, песни е почти навсякъде, тази книга стана бестселър. Признавам си, не съм я чела, но ми става смешно като почнат да се прехласват. Пробвах първия филм – дадох му 20 минути, след които пак ми стана смешно, а се очаква друго все пак:)
    Хубав ден от мен:)

    1. Здравей,
      изключително много благодаря за коментара. Накара ме да се усмихна широко. Истината е, че аз наистина се опитвам да изразя мнението си, старейки се да бъда обективна. Има неща които не харесват на мен, но биха харесали на други. Радвам се, че харесваш блогът ми и се надявам да не съм те подвела с някоя препоръка. 🙂

      Хубав и много усмихнат ден от мен.

Вашият коментар

