Април в книги

001

Поредният месец отмина и отново ми се ще да ви споделя мнението си за книгите които прочетох. Този път са с една идея повече, всичките на Български и печатни издания.

Орденът на асисините 

Ренесанс

3star

002

Очаквах доста от тази книга на Оливър Боудън. Може би заради всичко което съм слушала за играта, както и страхотната корица (която остана единственото нещо което ми хареса.

Трите звезди са само и идинствено, защото историята има голям потенциал, просто авторът изобщо не се е постарал да го разгърне. Цялата история е толкова претупана, прескачаща във времето и пропускаща да разясни доста интересни моменти. Въпреки силното ми желание да я харесам и да си закупя втората не бих го направила.

Касандра Клеър и „Лейди Полунощ“ 5star

12932887_10156760604290300_8503685522334744255_n За мен това бе най-очакваната книга за 2016 година.

Определено ми липсваше динамиката от книгите на Касандра и макар да имам леки забележки я обожавам.  Ако искате пълно ревю с емоцията която книгата остави у мен, но без спойлери може да го намерите ТУК.

3star

Джули Мъри и „Бухтичка“

003 Като човек с наднормено тегло (умерено наднормено) , анотацията на книгата ме заплени. Това в комбинация с прекрасната корица и просто трябваше да си я купя.

Като цяло смятам, че анотацията беше доста по-емоционална от колкото самото настроение на книгата. Да определено беше много сладко четиво за убиване на времето, но поне за мен в никакъв случай не те учи как да обичаш себе си. Ако ви се чете нещо симпатично и неангажиращо, това е книгата.

3star

Холи Блек и Касандра Клеър – „Железният изпит“

004 С присъствието на име като Касандра Клеър сред авторите тази книга бе must have!

Макар много да ми се искаше да я обикна не усях. Сигурно защото прочита на „Хари Потър“ ми е все още доста пресен и не можах да не намеря крещящи прилики между двете.

Не е лоша книга, но със сигурност не ме грабна толкова много, поне не и толкова колкото очаквах.

Няма да ви лъжа обаче, че със сигурност ще прочета и следващата книга, защото историята успя да ме накара да се зачудя какво ще се случи в следващата книга.

4star

Дж. Р. Уорд и „Кралят“

001 Поредната книга от много любима поредица.

За всички които още не са разбрали имам слабост към „Братството на черния кинжал“ и съм адски щастлива, че Ибис продължават да ги издават с пълна сила.

„Кралят“ е поредната книга, която ни пренася в света на Кодуелските вампири. Отново опитвайки се да избягвам спойлери съм направила ревю на книгата ТУК.

Това беше моят месец април в книги 🙂 Дано сте си харесали някоя от тях.

Вашият коментар

