Моят март в книги

glasses-books Ужасно трудно ми е да си събера мислите в последно време, защото те препускат като подивели. Това най-вероятно ще се отрази и в броя книги за месец април, но сега просто искам да ви споделя с какви герои и истории се сблъсках през отминалия така хубав и пролетен за някои месец март.

9780545162074_p0_v2_s1200x630

Най-накрая приключи и за мен приключението „Хари Потър“.  Иска ми се да кажа за всяка книга по нещо, но ми се преляха като една история и ми е малко трудно да кажа къде почва една и свършва друга. Естествено не съм прочела цялата поредица за един месец, ако следите постовете сте видели, че ги боря от известно време.

  1. Хари Потър и Орденът на Феникса
  2.  Хари Потър и Нечистокръвният принц
  3. Хари Потър и Даровете на смъртта.

Това бяха последните три книги от поредицата, които прочетох през март.  Определено ме хвана яд, че чаках толкова време преди да се потопя в този магичен свят. Летях с героите, страдах с тях, вълнувах се с тях. Света на магията винаги е бил интересен за мен, а в поредиците за малкият магьосник са преплетени толкова много приказни същества и заклинания. Това е приключение за малки и големи, дори и Вие които вече сте гледали филмите, аз също ги гледах, но не ми попречи да се изумявам отново и отново.  В един момент започнах да се чудя дали Дж.Р. Мартин и Джоан Роулинг не си правят състезание по убиване на герои. Аз определено казах довиждане на много любимци.

В заключение ще кажа, че това бе една прекрасна поредица, която ме пренесе в един по-различен свят и я препоръчвам с две ръце на малки и големи!

След прекрасното и малко по детски леко приключение с Хари Потър се пренесох в един по-различен свят. Този на пътуващите във времеръто. Няма да се разгръщам много в мисли за книгата, защото тя ме впечатли до толкова, че си заслужи самостоятелно ревю. А коя е книгата?

1917135_10156670340680300_5973122211223501156_n

Определено е книга която бих препоръчала на всеки който харесва пътешествията във времето, шотландските и келтските истории и начин на живот, мистиката, билките, любовта и т.н.

Книгата е способна да ви остави с отворена уста в краят си. Знам, че поне с мен направи така и срещата ми с „Друговремец“ на Диана Габалдон се оказа доста разтърсващата. Повярвайте ми чела съм много, сблъсквала съм се с какви ли не съдби, но в един момент просто останах безмълвна.

Е това беше моят месец март в книги. Не знам дали април ще съдържа повече (силно се съмнявам), но знам, че поне до тук се очертава да са много различни.

Вашият коментар

