Февруари в книги

shutterstock_167585225-500x375c
Снимка: Google Images

То вече почти стана време за „Март в книги“ , но поради някои лични перипетии нямах вдъхновението и възможността да пиша в блога. Искрено се надявам това да не се случва скоро пак и за да спра да ви занимавам с излишни работи лека полека ще пристъпя към моите книги за месец февруари.

Естествено голяма част от тях заслужават самостоятелно ревю, но както ще видите сами за тях е казано толкова много за това ще кажа няколко думи за всяка.

Първата ми книга за месеца успя да се сдобие със самостоятелно ревю.

12642655_10156537550355061_5387217341602130201_n

„The Paths We Choose A Memoir“ или иначе казано мемоарите на Sully Erna (вокалът на Godsmack). Няма да се разгръщам много по нея, защото мога отново да напиша много.

Като цяло това са първите мемоари които чета и поне аз останах доста впечатлена. Не знам до колко голяма аудитория би стигнала. В крайна сметка смятам, че би представялвала интерес основно за почитателите на групата, хората които се интересуват от музика и животът на хората от световната музикална сцена, както и любопитковците. За мен лично книгата беше доста впечатляваща и съответно се сдоби със самостоятелно ревю. Препоръчвам я с две ръце!

Така след като я изчетох за нула време се върнах на вълната от месец Януари, а имено „Аз най-накрая четяща Хари Потър“!!!

1202.max„Хари Потър и затворникът от Азкабан“  на Дж. К. Роулинг едва ли е книга която има нужда от особено представяне.  Специално тази книга може би е една от най-любимите ми от тази поредица. Може би защото в нея открих и любимият си герой.  Поредната доза магия, приключения и мистерии които те карат да четеш със затаен дъх. А дименторите… искрено се надявам тези същества да си останат на хартия поне що се отнася до мен!

Истината е, че докато четях книгите за Хари на моите 32 години се чудех, защо не съм ги прочела до сега? Явно всяко нещо с времето си. Сега ми е трудно да отделя една от друга историите, защото ги прочетох почти на конвейр и просто в съзнанието ми са запечатани, като една голяма история.

Предполагам, че е и ужасно трудно да се сетите коя е следващата книга…

1043.max

Точно така „Хари Потър и Огненият Бокал“ , това е поредната спираща дъха книга от поредицата. Лошото тук е, че започнах да откривам общи черти между Дж. К. Роулинг и Дж. Р. Мартин… Някак си и двамата изпитват някакво задоволство да убиват по някой в книгите си. Това което особено много ми хареса в тази книга бе споменаването на България. Най-накрая, някъде и нас ни споменаха, че и с добро.

Много ми хареса, че представиха Виктор Крум и, че Сириус Блек не умря!!! За съжаление Виктор се появява само още един път до края на поредицата, но определено харесах много героят му и ми се щеше да участва една идея повече в цялото приключение и войната срещу Вие-Знаете-Кой.

Това беше от мен и моите книги за месец февруари, искрено се надявам мартенските да не ви ги поднеса за Великден! 🙂

Вашият коментар

