Кутията на „Четат ли двама“

12524260_10156667714810061_4044372838649385266_nПреди време невероятните сладури от „Четат ли двама“ направиха Giveaway игра с нещо което аз обичам да наричам книжна кутия. Или иначе казано кутия от типа на Pinks и Goodbox, само че предопределена за читателите!!!! Имах късмет да съм изтелгеният печеливш и мисля да ви покажа разопаковането на кутията. Ако трябва да съм честна като видях как са се постарали със създаването им отново ме понесе на крилете си тази носталгия да видя такава кутия, но с месечен абонамент и у нас. Дано някой ден се случи!

Сега предполагам и всички искате да видите какво се крие вътре освен, ако вече не сте гледали клипчето на Райс и Алекс за опаковането и приготвянето на кутията.

Започваме разопаковането!!!! Ако искате ми вярвайте сърцето ме болеше докато я разопаковах. Толкова прекрасно опакована бе!

001

Един път паднала панделката, а след нея и дървеният капак надничам и…

002

Разопаковането още не е приключило! Точно, като добре опакован Коледен подарък пълен с изненади!!!! И все пак отвих малкото съкровище криещо се сред лилав облак…

003

Нещо силно препоръчително за моментите когато се отдаваме на четене… А имено ароматен чай!!! Страхтоен избор!!! От мен да знаете разбират не само от книги, но определено и от чай!!!

004

Ароматна свещ за настроение. За първи път усещам такава с дъх на смокиня, но адски много ми допада!!! Обичам и ароматните свещи освен чая и книгите!

005

И понеже вече сигурно ужасно сте се изнервили няма да овъртам повече и ще ви представя главният герой на кутията! Определено останах доста изненадана от избора. Сега преди да ви покажа книгата трябва да знаете нещо за мен… От момента в който „Здрач“ стана бест селър бягам като дявол от тамян от поредици които масово се четат и за които всички говорят. Така за малко да пропусна и „Игрите на глада“ между другото. Но благодарение на „Четат ли двама“ няма да пропусна една поредица, чиято анотация доста ми хареса.

006

Точно така в тон с цялата кутия вътре като скрито малко съкровище ме очакваше „Друговремец“ и определено това е една от книгите които ще прочета в най-скоро време. Анотацията звучи изкушаващо и с обещание за много приключения, любов или иначе казано от всичко по малко. Чудесен избор и нямам търпение да стигна до нея!!!! Което ще е много скоро. Очаквайте по-късно тази седмица и книгите за месец Февруари!

3 thoughts on “Кутията на „Четат ли двама“

  1. Аууу, жесток подарък!!! ❤
    Жестока кутия! Тези, от които ти е подаръка, трябва да се замислят и да направят една такава месечна кутия! Със сигурност аз ще поръчвам!
    Обаче кой знае колко скъпо ще излиза на правещите абонаментна кутия с книги! :/

    1. Спечилих си я в Givaway Меринка 🙂 Много ще се радвам, ако успеят да направят нещо такова абонаментно, тогава ще ти ги препращам 😀 😀 😀 😀

Вашият коментар

