Любими места за четене през зимата

Изображение: Google
Изображение: Google

През лятото е изключително лесно за намиране на приятно и уютно местенце за четене. Зимата обаче това не е точно така. За това от известно време обмислям този пост и бе плануван за тази седмица. Избрала съм ви една селекция от места, които наистина много ми допадат и силно бих ви препоръчала, ако имате среща с някой който обича да закъснява и носите книга в чантата си. Ще започна с най-нелюбимото ми и ще завърша с това което обожавам.

5. Започвам с „Литературен клуб Перото“ в НДК.  Преди да ме нападнете вземете под внимание, че все пак се е вмъкнало в класацията.  Мястото е сравнително уютно, но истината е, че поне  за моите си изисквания не е чак толкова уютно, като другите ми фаворити, може да се каже дори леко стерилно. Определено е страхотно място за представяния и лафче. Малко по-хладно като обстановка ми е, но все пак е доста приятно място и ви препоръчвам поне 1 път да му дадете шанс, може да се окаже вашето заведение.

4. Starbucks НДК – Определено мястото до прозореца с голямото кресло ми е едно от любимите места, особено когато снегът тепърва трупа, хората са се скрили и почти никой не се подава навън. Единственият проблем в това заведение е, че е мъничко и доста често е препълнено.

3. Greenwich Book Center –  Това място открих по Коледа, когато за подарък от най-близките си приятели получих ваучер за там. Това е буквално една огромна книжарница на два етажа, като на един от тях има сгушени няколко малки масички носи се аромат на чай и тихи разговори. Просто си представете как седите на малка масичка, а навсякъде около вас (буквално) има книги, всякакви книги. Проблемът тук е също и като в Starbucks масите са малко и доста бързо се пълнят.

2. Pizza Italia на Скобелев 46 – След ремота, мястото стана изключително уютно. Не знам дали цялото заведение става да се скриеш с книга докато чакаш някой или нещо, хапваш и се черпиш с чаша вино, знам, че моята любима маса става, скрита зад прекрасен шкаф с ретро декорации предлагаща меко диванче и уют. А и ако трябва да съм честна менюто им също ми допада.

И сега стигаме до моят безспорен фаворит!!!!

Този път снимката си е моя и адкси се гордея с нея!
Този път снимката си е моя и адкси се гордея с нея!
  1. Veda House – Сгушена на Уилям Гладстоун №2, малката чайна е най-приятното и уютно място, където можете да четете, да чакате закъсняващи другарчета, да остаете сами със себе си. Освен всичко останало там можете да се насладите на кухня, която ако трябва да съм честна не съм срещала в менюто на други заведения и чайове… Не ме карайте да започвам с тях. Толкова ароматни и вкусни. В заведението има зали където си събувате обувките и сядате на барбарони на земята до ниски масички, носи се релаксираща и ненатрапчива музика, чувате събеседника си, мислите си… Всичко което имате нужда да чуете, освен всичко останало хората са предвидили и прекрасни топли одеала за по-студените месеци. Препоръчвам с две ръце, два крака и каквото там си изберете тази малка чайна. Не само за да четете, пишете на лаптопа си или релаксирате. Срещите с приятели там също са прекрасни моменти.  А за тези които не обичат да седят на барбарони и ниски маси има нормални такива. За това, ако още не сте били там посетете ги.

Сигурно София крие и други очарователни места които не съм открила. Не си правя труда да ви пиша за любими заведения, защото място в което мога да поседя необезпокоявана с книгата си, място което да е удобно почти колкото дом, това за мен са любими заведения.

2 thoughts on “Любими места за четене през зимата

Вашият коментар

