Януари в книги

8-Books-That-Will-Leave-You-Feeling-Amazing-And-On-Top-Of-The-World

Някак си до скоро финалните за месец постове се случваха в другият ми блог и то не особено редовно. Но една от резолюциите ми за тази година бе да съм редовна и в двата. Така, че ето и постът който слага точка на месец януари, а имено книгите които успях да прочета този месец.

MC1_Cover.inddГодината открих с „Магнус Чейс и боговете на Асгард: Мечът на лятото“, която е първата книга от новата поредица на Рик Риърдън. За мен Рик е великолепен автор, обожавам книгите му макар и да съм надраснала доста възрастта за която са предназначени. Дори мога да кажа, че майка ми не остава по-назад с всяка книга на Рик, която влезе у дома.

„Мечът на лятото“ е свежа, забавна и наситена с приключения. Не знам до колко добре се следва митологията, по простата причина, че информацията и източниците за скандинавските митове и Богове у нас е… минимална. Аз лично намирам за очарователни начинът по който са представени валкириите, Валхала, Тор (о Тор!!!!), сериалите (ДА сериалите) и общо взето всичко. Ако сте чели и харесали други произведения на Рик, имате слабост към скандинавската митология, тогава тази книга ще ви хареса! Освен вече изброеното, ще срещнете и познат герой от книгите за Пърси Джаксън. Както знаете се опитвам да не пускам спойлери за това нищо няма да кажа. Както всяка една от книгите на Рик и „Мечът на лятото“ се издава от ЕГМОНТ.

001Минавам към втората книга която прочетох през януари. Беше книга, която като видях корицата и заглавието в нета исках и трябваше да имам!!! Отне ми време, но най-накрая се сдобих с нея. Говоря за „Орхидеената къща“ на Лусинда Райли, чието пълно ревю може да прочетете ТУК.

За тези от вас които не искат цялото ревю ще кажа, че това е едно шеметно препускане през годините, наситено с любов, тайни, болка, орхидеи и… малко предвидимо, но все така очарователно!!!! Ако имате нужда да разнообразите и да смените стила, тази книга на издателство Труд е доста добър избор.

12383607_1693791547505947_1928070389_n(1)Така, третата книга също стоеше в ту-рийд листата ми доста дълго време. Има нещо магично в това да четеш Карлос Руис Сафон. Не знам дали слабостта ми към Испанската музика и култура, книгите или просто само и единствено майсторството на автора бяха причината да изгълтам „Сянката на вятъра“ за нула време, но успях. Великолепна книга, и макар да бе доста лесно за предвиждане кой е Лаин Кубер през останалото време е непредвидима, динамична и мистична. Харесва ми мистиката лъхаща от нея и тази любов към книгите, която е безгранична зароди ли се веднъж. Доста интересна книга и я препоръчвам с две ръце на всеки, който обича книгите, мистиката, живота, любовта… Изобщо прекрасна комбинация. Точно като испанската сангрия, хубаво вино с вкусни плодове и подправки.

233169Финалната книга за мен този месец бе… Хари Потър и стаята на тайните“. Изненада! Да аз съм един от тези хора, които не са чели Хари Потър, но засрамена от майка ми, която ги изчете преди доста време реших да им дам шанс. Доста леко, приятно и увлекателно четиво се оказаха. Не мисля да се впускам в детайли, защото може би само на мен не ми е известно какво представляват книгите (гледала съм филмите обаче).

В заключение какво си поставям за цел през февруари?

  1. The Paths We Choose Memoirs by Sully Erna (на Английски, защото уви нашите издателства подминават някои книги)
  2. Хари Потър и затворникът от Азкабан

Ох… дори не мога да си планирам четивата за месеца, защото съм човек на настроението, трябва да съм в определено настроение за определени книги. В случая няма да купувам нищо ново (освен, ако не е продължение на поредица, която вече следя), защото друга от новогодишните ми резолюции бе да поизчистя малко голямата купчина to-read, която имам вкъщи. Е с какви четива премина вашият месец?

Вашият коментар

