Shadowhunters – телевизионното лице на „Реликвите на смъртните“

shadowhunters-tv-show-cast

Всички изтръпваме като чуем, че по някоя любима книга или поредица някой американец се е хванал да направи филм или сериал. Факт е, че филмът по „Реликвите на смъртните“ вече претърпя своят провал и така и не събра средства за втори, за това сега ги има на малкият екран.

До колко този телевизионен експеримент ще е сполучлив все още никой не знае. Като начало мога да ви дам своето лично мнение след гледането на първите два епизода. Ще започна с кастинга…

Изборът им за Клеъри определено НЕ ми допада. Изглежда ми ужасно изкуствена и пресилена. Играта на Кат също има на къде да се ошлайфа.

Джейс… ето това за мен е един сполучлив избор.  Доминик е добър актьор, който наистина харесвам, но… Неговият Джейс е ужасно мил, сговорчив и добър. (Не се отчайвайте имам и позитиви да казвам по-натам).

Саймън… тук едва ли можеха да направят по-добър избор!

Люк… Не си представях Люк негър, признавам и ми е доста трудно да го преглътна, още повече, че като го видя доста често си го представям яхнал кон, предлагайки и мъжете Ви да яхнат коне. За щастие обаче Мустафа се оказа приличен актьор и във вторият епизод почти не го виждах на кон.

Изабел… Уви Емералд не успя да ме впечатли особено, надявам се това да се промени с времето.

Алек… Обожавах филмовият Алек, но колкото и да ми липсва Кевин, сините очи на Александър Лайтууд и скъсаните му пуловери, мисля че са си паднали на мястото с Матю Дадарио. Перфектно пресъздава вечно намръщеният и троснат Алек.  ♥

Магнус… Тук имам същото раздвоение, като случаят с Алек, но Хари отдавна се е доказал като стабилно присъствие на малкият екран. И малкото което видях от Магнус до момента ми допадна.

Така сега за излезлите епизоди по същество… До тук сериалът не впечатлява особено. Всички знаем, че това е една много дълга и трудна за покриване поредица, но поне това което видях от първите епизоди ми се стори доста претупано на моменти, Институтът е превърнат в някакво подобие на Никита и част от каста има определено да научи 1-2 неща за актьорската игра.

От страна на екшън и ефекти Shadowhunters изглежда сравнително добре, диалозите обаче … определено са нещо върху което ми се ще сценаристите да поработят.  Любопитно ми е на къде ще поемат с Валънтайн и неговото убежище в… wait for it… Чернобил!!!!!!!  От друга страна Ходж изглежда обещаващ, но да видим…

В заключение ще кажа, че съм склонна да му дам шанс с уговорката, че не очаквам нищо особено от сериала, нито очаквам да следват книгите по които е правен.

16 thoughts on “Shadowhunters – телевизионното лице на „Реликвите на смъртните“

  1. Жените са ми изкуствени, като се започне от майка, мине се през гадателката, продължи се през Изабел и се приключи с изкуствено пищящата Клеъри… А институтът тотално е загубил онзи величествен и мълчалив блясък от книгите… И да не забравяме, че трябва да бъдем толерантни… Но аз също съм склонна да му дам шанс. Едва ли ще боли пове от дванадесет сезона на ти знаеш кое… 🙂

    1. Е не броя, всичките 12 сезона за мъчение! Само последните 5!!! Ахахахах!!! Изабел и Джослин са по-лесни за преглъщане от Клеъри. Ако трябва да съм честна продължавам да му давам шанс просто защото двата ми най-любими героя от поредицата са представени доста добре. Липсва ми и котката на Ходж 😀

      1. Имай търпение, то от толкова допълнителни персонажи в скривалището им, горкото животинче може да си е било камшика в някой ъгъл и камера да не го лови.

      2. Да, определено приемам Института за поредната американска изгъзица… Щеше ми се поне там да не се бяха лигавили, но поне Алек, Магнус, Ходж и Саймън къртят. Ахахаха Люк има потенциал, само да спра да го виждам на кон!

  2. Да подхраня малко дискусията, Рали, какво ще кажеш в такъв случай за The Shannara Chronicles. Аз тъй и тъй бях чел само част от поредицата и в никакъв случай най-първата, така че нямам особени наблюдения за какво се разправя в книгите (не ми и пука честно казано – един сериал/филм не е нужно да се влачи винаги според source материала), но честно казано сериалчето ме кефи в доста отношения. Пък и Крикс/Deathstroke винаги ми е допадал, тук като друид си е също супер. Колкото до настоящия коментиран от вас сериал – след като гледах филма и след като ви чета коментарите с Дес, не съм сигурен, че ми се гледа, но пък ако толкова няма какво да се прави и не го кръцнат след първи сезон заради ниски рейтинги, може и да му хвърля поглед. За това кой съм, ако не ти, Дес, може и да се усети ^-^.

    1. Ох имам предположение кой си и се чудя дали името ти не започва с В… 🙂 относно сериалът за който каза в момента не съм особено топло настроена към проектите на МТВ и не съм го гледала, както не съм гледала и нито един епизод от вълка 🙂 Поредицата не съм я чела и може би това ме спря да дам шанс на сериала. В много отношения, като се прави екранизация по книги ми се ще да съм запозната поне малко с материала 🙂

      Иначе за ловците на сенки, можеш да изчакаш да видиш какви ще са ни настроенията след някой и друг епизод. Вече съм решила да съм редовна и всяка неделя да пускам пост с кратък обзор на епизодите отметнати за седмицата 🙂

  3. Е да му…човек в интернет не може да се прикрие вече. Това че не си чела книгите в случая не е минус, а си е плюс, защото няма нужда да сравняваш оригинала с книгите, както казах не е и нужно. Един от примерите в това отношение си остава за мен Legend of the Seeker (По „Мечът на истината“ от Гудкайнд). Сериалът като цяло почти не следваше книгите освен отгоре, отгоре, но беше адски забавен и приятен, а каста беше убийствен – Просто не мога да си представя вече Зед на не бъде игран от Брус Спенс, Кара от Табрет Бетел и най-вече Калан от Бриджит Реган (мацката е просто убийствена в ролите, които я гледам от тогава насам – в Agent Carter е „просто един“ път ролята й).

    1. О за Сийкъра съм съгласна!!! Заради него почнах да чета и книгите. Проблемът е там, че нещо напоследък съм занемарила доста от сериалите и ако Ловците не ми бяха толкова присърце едва ли щях да почна и този 🙂

  4. Ами то аз умишлено уж ги намалявах, а накрая се оказа, че следя Arrow, The Flash, сега предстои Legends of Tommorow – Hawkgirl просто няма как да я изпусна, Supergirl, OUAT- той си се гледа по default докато не го кръцнат, Agents of SHIELD, Gotham, Agent Carter, Star Wars Rebels, Person of Interest, Shannara Chronicles, чакам си да почне и Outlander-а – сериалчето определено ми хареса, макар да е яко бруталия на моменти – жената дето я е писала поредицата е голямо хахо в добрия смисъл на думата и със сигурност още поне 4-5, които по някое време ще почнат пак да излизат като Dark Matter и така нататък. Явно не става при мен без сериали….Ако направят сериал за Borderlands вселената, откъдето съм си зел този ник – https://www.youtube.com/watch?v=ICPR6E4AtfQ, щеше да се гледа. Най-шашавата игра сигурно в историята.

    1. Да ти кажа аз като цяло май основно си се фокусирам върху Чикаготата. Като, че ми беше залипсвало човешкото на телевизионият екран. А OuAT го гледам само заради Хук вече не мисля, че могат да го сбозят повече от това!

  5. Знаех си, че прекалено „научно“ подходих още от началото. Снегът ми действа творчески, Дес, прекалено творчески. А ти като спиш като прилепите не е точно мой проблем 🙂

Вашият коментар

