В света на орхидеите с Лусинда Райли

001 Отдавна не бях обръщала внимание на този блог. Просто за да седна да пиша за книга трябва или много да ме ядоса или да ме впечатли. За тази година мисля да съм по-редовна да разказвам по нещо за всяка книга която съм прочела. А днес… Днес искам да ви разкажа за „Орхидеената къща“ на Лусинда Райли.

Когато разбрах за книгата я исках само заради заглавието понеже обожавам орхидеи. Исках я много, но нещо все не се решавах да я купя. И ето на по Коледа с подаръчен ваучер от най-любимите ми приятели чудейки се между рафтовете на Greenwich Book Center я съзрях и реших, че моментът най-накрая е дошъл.

Оказа се от този тип книги, които искаш отчаяно и Вселената е имала същото мнение като твоето. Беше любов от… пръв поглед.

Харесах корицата, харесах и заглавието. Когато започнах да чета просто се потопих в историята, която ме обгърна като аромат на орхидея (макар и моите Феланопсиси да не миришат).  Признавам, че книгата е доста предвидлива, доста бързо успях да си навържа съдбите на героите, в 99.9% от времето това ме влудява и моменталически сваля някоя и друга звезда в Goodreads от рейтинга на книгата. Но с тази книга това не се случи, въпреки предвидимостта беше толкова увлекателна, уютна и бързо се настани в сърцето ми.

„Орхидеената къща“ е книга, която проследява съдбите на няколко поколения и как са свързани помежду си, семейни тайни, болка, загуба и преоткрита нова любов. Ако ви се чете нещо разтоварващо и усмихващо може би трябва да дадете шанс на тази книга.

За себе си знам, че когато четях последните страници изпитах тъга, че книгата върви към своят край. Да това е една от тези книги които не искаме да свършват.

П.С. Това е мое лично мнение, не го налагам на никой, само го споделям.

One thought on “В света на орхидеите с Лусинда Райли

Вашият коментар

