Cinderella Book Tag

JoAnnFairyTaleBook1Днес определено ми върви на тагове в бюти блогът ми бях тагната за The Spooky Halloween Tag, а този прекрасен книжен таг открих ето ТУК и понеже е адресиран към всички желаещи да го направят се възползвах от това, защото много обичам да харча пари за книги и да говоря за тях.

Искам да ви предупредя, че вкусът ми към книги е доста разнороден и не винаги харесвам комерсът по който масата полудява. Дано ви е интересно!

  1. Книга с герои които мразиш – Няма нужда дори да се замислям. Не само героите мразя, но и самите книги. Така и не можах да изчета поредиците до край. Победителите са „Здрач“ и „Петдесет нюанса сиво“.
  2. Книга с герой, който е джентълмен – Мисля, че тук си имам цели три, защото всеки един от тях представлява джентълмен по един или друг начин. Джем Карстерс от поредицата на Касандра Клеър „Адските устройства“, Фюри от поредицата „Братството на черният кинжал“ и естествено Мистър Дарси!
  3. Герой който е грациозен, мил и упорит – Олеле! Сещам се за герои комбинация от две от условията, но не и от три. Може би ще се спра на Сам Рот от Тръпка или иначе казано поредицата „Вълците от Мърси Фолс“.
  4. Герой при когото винаги има някой да се грижи за него/нея – Алек Лайтууд от поредицата „Инструментите на смъртните“, винаги има своят парабатай Джейс да се грижи за него и съответно обратното. /Парабатай означава, че са свързани с приятелството си и са практически неразделни, винаги пазят гърба си един на друг и винаги знаят, ако парабатаят им изпитва болка./
  5. Нещо което те прави щастлив/а, когато си тъжен/тъжна – Музиката. Понякога когато съм тъжна не ми се чете, но винаги има музика която да повдигне настроението ми и да ме вкара в желание за четене, а ако съм си у дома и двете ми котки.
  6. Книга за която не ти пука – „Тайната“ толкова хвалена книга, която така и не успях да дочета.
  7. Герой който се е променил – Наградата отива при Куийн от „Братството на черният кинжал“
  8. Книга с неочакван край – „Игрите на глада: Сойка присмехулка“ Обожавам поредицата, но епилогът ми дойде някак излишен и прекалено насилен на фона на цялата динамика на трилогията.
  9. Нещо което те вдъхновява да си смела – Семейството.
  10. Книга с перфектен край – „Предани“ на Дивиргенти, защото просто ми писна всяка книга да има щастлив край.
Вашият коментар

