„1 страница на ден: Ежедневн творчески спътник“ от Адам Дж. Кърц

11698365_10155807246290300_624374955101528425_n

Нямам идея към какъв жанр би попаднала тази книга. Истината е, че самата аз едва ли бих си я закупила по простата причина, че съм адски непостоянна в пазенето на дневници и всякакви подобни начинания. Но нали за това са приятелите да ти отворят очите за нещо. Тази книга ми бе подарена за 32-рият ми рожден ден от едно прекрасно, мило и много добро същество, което обожавам. Искрено й благодаря за подаръка.

А сега за книгата… Какво представлява тя? Това не е книга която да четем… Това е книга която да пишем!

Точно така да пишем! На всяка страница, авторът ни дава малки задачки. Предизвиква ни от това да се научим да рисуваме квадрати, до това да се върнем назад в детството си, да вдигнем на непознат номер, да изкараме ден без интернет.

Признавам си, че в началото не бях от най-редовните пишещи в тази книга, но напоследък се улавям, че през деня се замислям за нея и какво ще напиша по зададената ми задача. Любопитно ми е след време когато я чета какво ли ще мисля за изминалата година. 365 страници по 1 на ден.

Започнах доста скептично, а сега се забавлявам. Така, че ако търсите нещо ново, книга в която да можете да пишете с химикал и да не ви боли сърцето може би е време да опитате „1 страница на ден: Ежедневен творчески спътник“.

Като за финал ще Ви оставя с анотация за книгата. Ако някой от Вас я е попълнил вече, ще се радвам да обсъдим впечатленията Ви и научи ли ви на нещо!

Нещата са такива, каквито ти ги направиш.
Всеки нов ден е и нов шанс, да сътвориш нещо специално за себе си. Остави телефона и хвани молива. Осигури си пространство. Интернет няма да ти избяга. Започни с една страница на ден и сам ще се изненадаш колко неща можеш да създадеш.
Всички 365 задачи в тази книга ще те подканят да рисуваш, пишеш, правиш списъци, размишляваш и споделяш. Тази книга ще стане твоят нов най-добър приятел.

4 thoughts on “„1 страница на ден: Ежедневн творчески спътник“ от Адам Дж. Кърц

    1. Можете да погледнете също така и „Унищожи този дневник“. Аз все още не съм стигнала до нея, но приятл ми я препоръча малко след като пуснах този пост 🙂

  1. Точно си я купих днес и се чудех, в какъв жанр попада книгата. След като прехвърлих страниците набързо, разбрах, че има нещо уникално в тази книга, която ще започна да пиша от утре 🙂

    1. Не знам и аз какъв е жанрът й, но определено е доста симпатична книжка и не толкова гадна, като „Унищожи този дневник“. Там има някои наистина брутални неща.

Вашият коментар

