Magic Mike XXL оставете проблемите навън!

MMXXL-Main Един филм за който не съм вярвала, че ще пиша… Не ме разбирайте погрешно не съм от този тип хора, които обичат да гледат само и единствено сериозни филми. Обичам разнообразието и не се ограничавам само с един жанр.

Проблемът с Magic Mike XXL бе, че когато влязох в залата, влязох без абсолютно никакви очаквания, понеже като цяло първата част на филма не ми се открои с нищо освен с добра хореография и изпълнение на таците.

В случая не се опитвам да кажа, че втората част от поредицата ме зашемети с дълбокомислие и добър сюжет, но определено ме развесели и ободри. Magic Mike XXL е един от тези филми от които се нуждаем за да се отърсим от ежедневието си и да не се задълбочаваме с много мисъл.

Намерили са добър баланс между забавни моменти, сексапилни мъже и страхотна танцова хореография. Защото това което филмът представя не е просто стриптийз, а си е едно доста сложно танцувално изпълнение. Нещо което тук у нас на живо силно ме съмнява да видим поне под тази му форма.

Ако искате вечер навън с приятелки или просто дамско време това е един наистина подходящ филм. Ще ви остави засмени и разтоварени.

И за Бога дами моля ви не принуждавайте гаджетата си да идват с вас на този филм, защото в салона в който аз го гледах определено имаше и такива двойки. Не им причинявайте това, оставете ги вкъщи да пият бира и да гледат мач, или да излязат някъде с приятели, но не им причинявайте това… Magic Mike XXL е само за жени и ценители на мъжки тела…. Боже това как прозвуча.

И за финал пак повтарям не очаквайте да гледате филм с дълбок смисъл или с какъвто и да е смисъл. Гледайте го за да се забавлявате!

Вашият коментар

