Adam Lambert и Ghost Town

От край време се говори за сингъла „Ghost Town“, който ще стане част от албума „The Original High“ . След 3 години мълчание и смяна на музикалната компания Adam Lambert се завръща с нещо ново. И под ново нямам предвид просто нова песен, а изцяло ново звучене. Парчето е в така нареченият EDM (Electronic Dance Music) стил. Истината е, че до днес дори не знаех този термин, просто до сега никога не е било моят стил музика. Но в комбинация с акустична китара и феноменалният глас на Adam (не преувеличавам за мен е такъв, а явно и за Queen) се получава едно много добро парче. В началото признавам, че ми беше странно, но до средата вече го харесвах и си танцувах в стола.

Така, че с най-голямо удоволствие ви представям Adam Lambert – Ghost Town

 

12 thoughts on “Adam Lambert и Ghost Town

  1. Gamsahabnida!(Thank you!) Едва ли самичка щях да се поровя за нещо ново негово. ^_^ Сега разбираш ли защо в бара ми беше скучно?! Понякога човек има нужда и от нещо по-живо 🙂

    1. Оу… аз държа да отбележа, че парчето поне по мои критерии не се класифицира, като живичко :Д даже ми е малко мудничко, но е интересна комбинация и не мога да кажа, че не ми харесва. Чакам с нетърпение целият албум.

  2. Е на мен това ми е по-живо, просто защото включва повече от глава и глезени в танцувалното клатене по паважа. Иначе, ако целият му албум е толкова „жив“, ще е първият негов, който няма да притежавам. 😦 Силно се надявам да ме опровергае със следвщите парчета. ^_^

  3. Е, стиловете нямат база за сравнение. Всъщност е по-скоро кой както го чувства… Аз от два дни съм се зарибила толкова по една песен, че колкото и баладно да звучи не мога да спра да си се поклащам в стола и да си я тананикам. 😀

    1. Този стил като цяло винаги ми е бил далечен. Сега в негово изпълнение става, но той му придава някаква индивидуалност. На този етап мога да кажа, че парчето е добро, но предходният му саунд ми харесва повече.

      1. Да експериментира малко и с рок, както и малко стил Runnin’

      2. Е, да експериментира, но вероятно за следващия албум ще да остане.

      3. Или по-скоро изобщо няма да го избие натам. Принципно в тоя албум има парче с Браян Мей и съм любопитна какво ще излезе от него.

      4. Е, нека бъдем позитивни. Ако Адам спре изцяло да пее рок и поп, ще забравя що е то английска реч, да го…

  4. Reblogged this on Tennousei Asylumи коментирано:
    Понеже днес съм в изключително мързеливо настроение, а Рали си го е казала точно както трябва, просто прочетете нейното мнение по въпроса ^_^

Вашият коментар

