Dvicio – една свежа музикална изненада

DvicioВече всички сме се сблъсквали с този до някъде досаден нов навик на youtube да пуска нещо веднага след като сме изслушали това което сме искали. Днес тази привичка на големият видео портал ме изненада изключително приятно. Благодарение на промените в youtube имах щастието да попадна на прекрасна и позитивна поп-рок (колкото и странно да ми звучи това класифициране) група идваща от прекрасната и слъчнева Испания. За първи път от много време насам се случва албум да ми хареса от-до. Песните им са наситени с толкова позитивна енергия и свежест ( истината е, че грам идея нямам за какво се пее, просто знам какво аз усещам докато ги слушам) и аз искрено ги препоръчвам. Как ме грабнаха?

След като започвах деня с дежурната El Perdon на Enrique ft. Nicky Jam, малко се изненадах, че вместо тишина след нея започна това:

Реших да изгледам клипчето, защото ритъма беше доста приятен, самото поведение на групата също много ми допадна и  в един момент се оказа, че аз съм изкарала цяла плейлиста с техни изпълнения и няма едно което да НЕ ми хареса.

За по-редовните читатели на блога е ясно, че аз си падам на две крайности в музиката рок и латино, подсладени с Енрике и Адам Ламбърт за баланс. Ето добавям още една група към Испано говорящите изпълнители, които трябва да чуете.

Дано ви харесат поне на половина, колкото на мен. Пожелавам ви един прекрасен, слънчев и много усмихнат ден!

Вашият коментар

