Нова музика за добро настроение

11029493_10152896529718124_1145670330312701321_nВсички знаем това усещане на еуфория, когато любим изпълнител пусне ново парче. Тази нужда да пускаш дадена песен отново и отново. А сега си представете, че не само един от любимите Ви изпълнители са направили нови парчета, а цели три. И то не в един жанр, а в два от любимите ми. Добавете и факта, че двама от тях скоро не са издавали нови парчета и еуфорията ще е пълна.

Днес ще ви представя новите парчета на Enrique Iglesias, Breaking Benjamin и Three Days Grace. Знам, че комбинацията е неочаквана, но… Това съм Аз.

Ще започна с парчето на Enrique Iglesias ft. Nicky Jam – El Perdon. Аз лично ужасно много се вълнувам от това парче, защото обожавам испаноговорящите парчета на Енрике, а факта, че е направил страхотен reggaeton ме радва още повече. Страшно танцувално и с много силна емоция ви представям парчето El Perdon. Enjoy.

Следващото парче е на Breaking Benjamin, истината е че вече съвсем ги бях отписала. След толкова дълго мълчание мислех, че следващата новина за групата която ще чуя е за разпадането й, но… Те се завърнаха и по мое мнение песента е доста добра.

И за финал, след две годишно мълчание ви оставям с най-новото парче на Three Days Grace.


Дано и вас тези изпълнения да са Ви оставили с такова прекрасно настроение както и мен. Три страхотни парчета от невероятни изпълнители. По една за всяко настроение.

Вашият коментар

